Att bygga muskler på muskelfattig häst?

Sv: Att bygga muskler på muskelfattig häst?

Tack!, kan inet annat än hålla med :love:

tog en cykeltur med honom igår och han skötte sig kanon och gick med DEN traven. Jätteroligt verkligen. han såg pigg och glad ut och verkade inte ha någon träningsvärk at tala om.

Grimur> Hrm, mjo , jag tyckte nog att han gick för åtminstone 5.70-5.80. Blev väldigt förvånad faktiskt. Men men, det var som sagt mest miljöträning och smygstart, det är nästa år det gäller :bump:
Tack iaf!

Brolinskan skrev:
Tack!, kan inet annat än hålla med :love:

tog en cykeltur med honom igår och han skötte sig kanon och gick med DEN traven. Jätteroligt verkligen. han såg pigg och glad ut och verkade inte ha någon träningsvärk at tala om.

Grimur> Hrm, mjo , jag tyckte nog att han gick för åtminstone 5.70-5.80. Blev väldigt förvånad faktiskt. Men men, det var som sagt mest miljöträning och smygstart, det är nästa år det gäller :bump:
Tack iaf!

Han gick verkligen fint din häst uppe på Wången :)
För att vara första tävlingen tycker jag verkligen att du ska vara nöjd med 5,10, du ska vara nöjd att han gick runt banan tycker jag :) Som du sa, nästa år gäller det, och du tror jag att han kommer vara hur fin som helst. Hur gammal är han din Glitnir egentligen?

Tack! :)
Han är 8 men har inte gjort så mycket de senaste åren. Jag har varit borta etthalvår och kom hem i slutet av april så han har bara varit igång sen dess.
Jag är faktiskt jättenöjd, framförallt med tölten där vi ändå knåpade ihop 5.77 :)

Liknande trådar

Avel Nu vet jag att det finns trådar om travarkorsningar redan, men de jag hittade var från typ 2008, och funderar mer specifikt om just mitt...
2 3 4
Svar
65
· Visningar
13 860
Hästvård Hej alla hästmänniskor! Detta blir min första tråd i forumet, och det handlar om min 17 åriga valack som har börjat falla ur och tappat...
2 3 4
Svar
69
· Visningar
13 388
Senast: Bobloblaw
·
Foder & Strö Har en 17 åring i stallet som jag snart blir galen på! Räknar och räknar och räknar foderstat men inget passar. VAD är det jag missar i...
2
Svar
21
· Visningar
3 090
Senast: Estivuz
·
Träning Hej, min passhäst är 7 år nu, ridit honom sen han var 4 (red in å utbildat) han är en travhäst och står i travstall. Ej tävlat trav sen...
Svar
8
· Visningar
2 680
Senast: Hedinn
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

Tillbaka