Stormur Vår "lätt"

Sv: Stormur Vår "lätt"

Carla skrev:
Jag kommer definitivt tillbaka, nångång! Svårt när man inte har egen bil dock ;) Eller körkort för den delen..

Jo, läget på Hagby är allright. Fjalar är expert på att ta av sig flughuvan sin (han har avverkat två stycken hittils) och därför börjar han få de typiska eksem-tecknen i ansiktet. :cry: :( Han går med eksemtäcke dygnet runt och på kroppen är han symptomfri, lite sårig vid skapet. Han har dessutom kommit på att han är hingst (or not) och tycker ston är väldigt intressanta och råkar därför skaffa sig några småsår här och var. Idiothäst. :rofl:
De håller på att göra om i stallet just nu, så de går ute dygnet runt. Pust. :P

Bra! ;)

haha lille tok Fjalar :rofl:

Liknande trådar

Islandshäst Får hem ett par nya hästar inom kort och tittar just efter varsitt utegångstäcke för dem. Skulle gärna vilja ha ett som är anpassat för...
Svar
8
· Visningar
610
Senast: Ajda
·
Ridning Hej! Jag undrar hur ofta det är optimalt att träna bommar? Har ett sto som jag tränar bommar med en gång i veckan. (Islandshäst )...
Svar
8
· Visningar
572
Islandshäst Jag funderar på att ev börja testa på islandshäst-ridning. Har mest ridit d-ponny på senare år. Har en hel hög blandade frågor.🙂Vad är...
Svar
16
· Visningar
1 534
Trav Hej Trav-Buke! Verkar lite dött på travsidan men hoppas det hänger några här fortfarande. Vad ska man tänka på när man köper hjul till...
Svar
3
· Visningar
298
Senast: Pegasus63
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

• Tvättstugedrama