Någon som känner igen detta islandsträns?

Sv: Någon som känner igen detta islandsträns?

Detta köpte jag på VM ´05, kommer inte i håg vad företaget hette, hela tränset kostade under 400:- (har nu med mässingbett, -mycket snyggare ;)
87a82adc.jpg

JISSES! vad stor bilden blev.
Förlåt alla ni med modem :angel:
vet inte hur man får den mindre, behöver nog öva på detta.

nu är bilden plötsligt mindre, fattar noll:confused:

Inte astund på min pålle. Finns inget märkesnamn. Såg ett antal av denna varianten på vm. Du kan säkert hitta det om du åker till sm eller nm i år. Fint är det iallafall.

Det var det som prins nicki sa. Hittade det på den hemsidan. Man kan visst köpa både med eller utan pannband.

diny skrev:
Det måste inte vara rundsytt men med smala remmar och mässingsdetaljer.

Karlslund har ett med smala remmar och mässingsspännen, fast inte några nitar förståss... de kanske var viktiga också?

diny skrev:
:banana: Tackar så hemsk mkt för hjälpen. :banana:

Hon hade nog tagit bort pannbandet för det såg ut att vara exakt samma. Ska vänta tills efter SM innan jag köper något för man vet aldrig vad man kan hitta där :D .

Ja, på SM lär det nog finnas grejer :) Jag ska dit också :)
Det vore kul med en liten buketräff då kanske?

diny skrev:
Var och hjälpte till på en tävling idag och såg ett underbart träns. Det var köpt på en mässa och hon som hade det kom inte ihåg från vilket företag eller vilket märke. De var ett hästhuvud "tryckt" i själva lädret. Passade på att foto och tänkte höra på buke om någon kände igen det.

trans.jpg

jag har ett sådant. Jag köpte det när det var tävlingar på Margarethehof. Tror jag gav 200 kr/del. Det finns också ett hästhuvud instansat i lädret.
Tyvärr anväder jag inte det då nosgrimman är för liten till min häst men visst är det skitsnyggt.
M vH

Jag har ett sådant träns. Är Red Line köpte det i Öregrund förra sommaren. Men det är så tråkigt att alla har sånna nu eftersom det finns liknande på Hööks (glädjedödare)....

Liknande trådar

Hästmänniskan Hej! Vill nog egentligen mest skriva av mig, det känns tungt och jobbigt och vet inte hur jag ska tänka. Jag har haft egen häst...
Svar
15
· Visningar
1 135
Senast: Bison
·
Hästmänniskan Jag behöver hjälp! Det är en lång text men om någon orkar läsa och ge mig lite stöttning så skulle det uppskattas enormt! För er...
2
Svar
28
· Visningar
3 782
Senast: Lavinia
·
Hundträning (OBS! Långt inlägg) Hej! Jag har en border collie tik på över 1 år som jag har fått lite problem med i vallningen, annan träning och...
2 3
Svar
57
· Visningar
5 493
Senast: Ragdoll
·
  • Låst
Övr. Hund Jag har problem med min hund. Att flytta hit var det bästa beslutet för mig, men från att vara relativt okomplicerad, om en husky kan...
20 21 22
Svar
425
· Visningar
35 109
Senast: Snurrfian
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar