Sv: Boots eller inte???
Det finns ingen som kan allt om hästar, man lär sig nytt hela tiden.
Det finns ingen som kan allt om hästar, man lär sig nytt hela tiden.
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
Du, jag tror inte att det finns någon mera passaktig häst än Båbbes i detta landet.
Innan man har sett den, så tror man inte att den är möjlig.
Den är liksom "på ett annat vis".
Jag kan inte rida den i korrekt takt.
Båbbe kan det ibland.
Och jag har sett massor av Islandshästar under mina 20 år med rasen.
Inte_Ung skrev:Den är mycket speciell och vacker.
Definitivt något att se.
När den går rätt, så är den bara så attans häftig.
Båbbe skrev:Tja jag undrar om inte Michis borde ha sett honom faktiskt, på tävling åtminstone. Men det är förstås en helt annan grej att se honom i träning...
Båbbe skrev:Han låser sig rätt rejält i tävlingssituationer tyvärr. Min dröm är att en gång kunna få visa riktigt vad han går för i en tävlingssituation, dvs få till samtliga 5 gångarter perfekt, men jag tvivlar starkt på att jag någonsin kommer lyckas tyvärr...
Michis skrev:Borde ha sett honom ?
hrm, när då ? var då ? Nu blev jag nyfiken
Boj skrev:Hmm ja, kanske är det ni bägge som låser er. Inte skylla på bara hästen nu.
Sen vill jag påminna dig om det där med läromastare vad gäller pass.
Boj skrev:Nä det menade jag verkligen inte, men det finns många hästar att lära sig rida pass på.
Linneeaaa skrev:asså bara för att folk vinner VM betyder det inte att dom är världs bäst! å jag påstår inte att jag är bättre än dom heller! oftast så har dom jättebra hästar och kan rida dom snyggt! sen så drar jag inte alla vm ryttare över en kant!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!