Visnings- och tävlingspoäng

Sv: Visnings- och tävlingspoäng

Firmakeppni och geadingakeppni är inte riktigt samma sak.
På Firmakeppni rider du bara de gångarter du vill visa, men på Gaedingkeppni rider du ett program och i A- eller B-flokk (fem- eller fyrgång).

/Malin

Poplan skrev:
Menar du inte Firmakeppnin på Forsgård?
Nej, absolut inte, den skulle jag inte glömma (:
Det måste ha varit Toftinge jag tänkte på.
Dessutom, är det som Freyr sa, skillnad.

Poplan skrev:
Mycket synd :(
Vet ju att det till hösten ska vara Skånsk Geadinga på Margaretehof om jag inte minns fel :confused:. Skulle vara hur kul som helst att åka på det, men något långt för mej då jag bor i Sundsvall ;)

Jo dt stämmer ! 15 augusti. Själv ska jag vara med : ) ! Första gången jag tävlar :rofl: :p

Liknande trådar

Islandshäst Får hem ett par nya hästar inom kort och tittar just efter varsitt utegångstäcke för dem. Skulle gärna vilja ha ett som är anpassat för...
Svar
8
· Visningar
764
Senast: Ajda
·
  • Artikel Artikel
Hästnyheter I veckan pågår Gæðingakeppni-SM för Islandshästar på Himmelstalund i Norrköping. SVT träffade islandshästen Felix frá Gafli och Linnéa...
Svar
0
· Visningar
111
Senast: Gunnar
·
Islandshäst Jag funderar på att ev börja testa på islandshäst-ridning. Har mest ridit d-ponny på senare år. Har en hel hög blandade frågor.🙂Vad är...
Svar
16
· Visningar
1 710
Träning Hej! Har en fundering på den svenska islandshäst landslaget. Hur tar folk sig dit? Har en kusin vars dotter verkligen vill tävla...
Svar
1
· Visningar
263
Senast: Roheryn
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

• Lugnande medel till hund.
  • Uppdateringstråd 30
  • Akvarietråden V