Vad gör ni med era islänningar?

Sv: Vad gör ni med era islänningar?

Jag kan inte låta bli att länka till en bild på vår superhoppare som hoppar ett gigantiskt hinder med en dundertung ryttare!! :angel: ;)

http://jennyd.zoomin.se/A665P30050

hälsningar Jenny med glad islandshäst och familj:love:

image.php

Jihaaaa=)

Bilden blev lite liten kanske, är inte så haj på detta=)
Vi hoppar ibland, jag och pållen!!
Klart det går att hoppa med de små krabaterna, de tycker ju bara att det är kul med variation i vardagen..! Vem tycker inte det??

JennyD skrev:
Jag kan inte låta bli att länka till en bild på vår superhoppare som hoppar ett gigantiskt hinder med en dundertung ryttare!! :angel: ;)

http://jennyd.zoomin.se/A665P30050

hälsningar Jenny med glad islandshäst och familj:love:

Oj, så hon vuxit din lilla. Bliivt ryttare som hoppar, till och med! Blev det något föl.

(Kände igen er från de övriga bilderna :) )

OA med Hrekkur

Maria, du ser ut att ha rutin me han... Ni får inte dominera allt för mycket på våran SM hoppning på ridbanan. Visst var det officiell SM hoppning vi skulle ordna i stallet?;)

´haha, tror inte att du behöver oroa dig specielt myket :rofl:
jag har inte hoppat med solo sen vi hoppade, :D
japp, sm finalen gå i ersnäs ;)

Kolla in på snacksjon.blogg.se ska du få se att vi gör det mesta med våra isisar

Liknande trådar

Hästmänniskan Hej! Vill nog egentligen mest skriva av mig, det känns tungt och jobbigt och vet inte hur jag ska tänka. Jag har haft egen häst...
Svar
15
· Visningar
1 135
Senast: Bison
·
Hästhantering Detta är en ganska lång historia och jag kan ha svårt för att vara kort och koncist. 2022 blev mitt halvblod ensam och behövde...
3 4 5
Svar
99
· Visningar
16 146
Senast: Juli0a
·
Hästmänniskan Gammal användare - nytt nick för att få helt utomstående åsikter på problemet, som inte grundar sig på inlägg jag skrivit tidigare...
2
Svar
38
· Visningar
12 338
Senast: QueenLilith
·
Träning Hej, min passhäst är 7 år nu, ridit honom sen han var 4 (red in å utbildat) han är en travhäst och står i travstall. Ej tävlat trav sen...
Svar
8
· Visningar
2 691
Senast: Hedinn
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

Tillbaka