Islandshästens dag i Hbg.

Sv: Islandshästens dag i Hbg.

Men det är väl ändrat, det heter väl numera T1 ungdom?

Jaså? Ja det är mycket möjligt var 3 år sedan jag tävlade sist . Trodde det var likadant fortfarande

:idea: Jaså! Nu fattar jag!
Det har hetat T1 och F1 hela tiden jag har tävlat ungdomsklass, så jag hade ingen aning om att det hette det innan;)

Resultaten från islandshästens dag har kommit ut på gandurs hemsida nu!!!
www.gandur.nu

hehe ja det är nog bara jag som är lite föråldrad då då :D

ja äntligen men var är bilderna...suck vad allt ska ta lång tid

randie skrev:
Måste säga att det var faktiskt en ganska trevlig tillställning,aldrig vart där innan, men i år fick ja tipset att åka dit o tävla, så d blev så, lyckat också, hamna på 3 platsen i barn/ungdom :D alltid kul när man åkt långt :smirk:
En och annan fin häst som man inte sett innan var med också framförallt i elitklassen..:d
ser gärna att få filmer skickade y_tarby@hotmail.com

Ha d!

Grattis till tredjeplatsen! Det var ju stenhård konkurrens. Hur såg din häst ut? Jag tror inte jag har sett er innan.
Ska du tävla mer i vår?

Jag var med min Drómi i LK och kadriljen, han sprang som aldrig förr och vi lyckades tillochmed vinna i LK:n :D
Jag tyckte hela dagen var toppen, är det någon som har några kommentarer om vår lilla ungdomskadrilj, såg det bra ut ?

Emme

förresten, Hej Linn, fattade inte att det var du förren jag läste om Bára :)

Sprettur skrev:
Jag såg er i Vinslöv i går! :) Det är en söt liten häst du har, men han ser lite obalanserad ut.. :d
såg du inte mig i vinslöv, du kan väl inte ha missat dammolnet i grinden :angel:

Såg dig i förbifarten men du hade nog fullt upp...

Vili skrev:
Javisst är han underbar :love: Ja han är ju fortfarande bara en bebis men han har helt underbara gångarter för att vara 5 år
då måste ju vi också träffats!! Liten knubbig sak i islandströja som fick hoppa in i sista stund och försökte hålla reda på knasiga nummerlappar och annat... :D

Vilken klass red du?

hehe jo mycket möjligt jag har så svårt att komma ihåg folk tyvärr...

Jag red i lättklass ungdom på en musblack som är rakad på hals och mage om du kanske har bättre minne än jag

säg vilket nummer du hade så kanske... nej, skoja bara, har uselt minne... :smirk:

Inte så lätt att komma ihåg en häst eller ett ansikte när dte är så många...

eliiin skrev:
Grattis till tredjeplatsen! Det var ju stenhård konkurrens. Hur såg din häst ut? Jag tror inte jag har sett er innan.
Ska du tävla mer i vår?

Tackar så mycket :) Han är rödfux, ganska stor, helklippt. Hade nummer 56 om d säger nått :smirk: Jag har inte tävlat så mycket mer än på hemmplan (Göteborg) än så länge, men visst blir det lite tävlingar i vår, kanske avanserar till Ssm i Margaretehof om man har tur..;)

marijaa skrev:
såg du inte mig i vinslöv, du kan väl inte ha missat dammolnet i grinden :angel:

Såg dig i förbifarten men du hade nog fullt upp...

Amen.. hur kunde jag missa dig??
Det var såå himla dåligt organiserat så jag var lite förvirrad måste jag ärligt säga.. Sen var det ju inga högtalare så man hörde inte vem som kom in på banan heller.. Dessutom dåliga uttalanden på namn, både på ryttare och hästar..
Ganska kass..

det blev nog lite extra oorganiserat på grund av trafikolyckan där den ansvarigas hästar var med...:(
När vi kom, typ tio i ett, hade man tex ingen grindvakt varpå jag hoppade in...

Sen var det dåligt med högtalarna, ingår inte sånt när man hyr en anläggning?

Annars tyckte jag att det flöt på bra, man kanske inte ska jämföra med helsingborg men där är det ju dessa TRÅKIGA pauser...:cool:

Jag ska tävla fyrgång ungdom c-klass.. Är inte så haj på dethär med att tävla islandshäst. Har bara varit med på islandshästens dag 2 ggr om det kan ränkas som tävling :p

Fast just nu ser det mörkt ut.. Har nämligen ingen som kan köra mig till margaretehof på lördag :( . Kanske löser det sig med en jag pratade med igår.. Men den chansen är MYCKET liten :(
Jag som ville tävla nu! :cry:

Var i skåne bor du? Jag ska inte tävla då min nya tävlingshäst inte gick igenom besiktningen idag men jag ska dock vara där som funktionär.

Liknande trådar

Islandshäst Får hem ett par nya hästar inom kort och tittar just efter varsitt utegångstäcke för dem. Skulle gärna vilja ha ett som är anpassat för...
Svar
8
· Visningar
763
Senast: Ajda
·
Träning Hej! Har en fundering på den svenska islandshäst landslaget. Hur tar folk sig dit? Har en kusin vars dotter verkligen vill tävla...
Svar
1
· Visningar
263
Senast: Roheryn
·
  • Artikel Artikel
Hästnyheter I veckan pågår Gæðingakeppni-SM för Islandshästar på Himmelstalund i Norrköping. SVT träffade islandshästen Felix frá Gafli och Linnéa...
Svar
0
· Visningar
111
Senast: Gunnar
·
  • Artikel Artikel
Hästnyheter Tre personer från Sörmland åtalas för djurplågeri. Det efter att trion utsatt åtta islandshästar för allvarligt lidande, varav en häst...
Svar
0
· Visningar
470
Senast: Gunnar
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

Tillbaka