Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
randie skrev:Måste säga att det var faktiskt en ganska trevlig tillställning,aldrig vart där innan, men i år fick ja tipset att åka dit o tävla, så d blev så, lyckat också, hamna på 3 platsen i barn/ungdom alltid kul när man åkt långt :smirk:
En och annan fin häst som man inte sett innan var med också framförallt i elitklassen..
ser gärna att få filmer skickade y_tarby@hotmail.com
Ha d!
såg du inte mig i vinslöv, du kan väl inte ha missat dammolnet i grindenSprettur skrev:Jag såg er i Vinslöv i går! Det är en söt liten häst du har, men han ser lite obalanserad ut..
då måste ju vi också träffats!! Liten knubbig sak i islandströja som fick hoppa in i sista stund och försökte hålla reda på knasiga nummerlappar och annat...Vili skrev:Javisst är han underbar Ja han är ju fortfarande bara en bebis men han har helt underbara gångarter för att vara 5 år
eliiin skrev:Grattis till tredjeplatsen! Det var ju stenhård konkurrens. Hur såg din häst ut? Jag tror inte jag har sett er innan.
Ska du tävla mer i vår?
marijaa skrev:såg du inte mig i vinslöv, du kan väl inte ha missat dammolnet i grinden
Såg dig i förbifarten men du hade nog fullt upp...