Danmark NÄsta !!!!!!

Sv: Danmark NÄsta !!!!!!

Tusen tack för länken. Nu har jag bokat boende! :bow:

Det var så lite så:)
Nu har vi föresten utökat antal personer i vår underbara husvagn, från 3 till 4 st.
  • Pia88
  • Sucka
  • Soft mee islandshästar
  • Josephine
:banana:

Precis:idea: Gu vad kul det kommer bli!!!Hoppas bara att det är mycket folk där...men bara för att vi ska dit så är vi väll ensamma bara för det:eek:

Gör den inte..det trodde jag. Men vart ligger ryttarcampingen då?:confused:

Äch, spille. Om jag var NM ryttare hade jag hellre velat bo på åskådarcampingen.:angel: Får väl hoppas att det är fler som tänker som oss;)

Senast ändrad:

Jag ska kanskekanskekanske dit.
Isåfall som funktionär.
Så nu går jag och hoppas på att vi ska få svar :idea:

:bump:

Åhh vad kul. Så du har skrivit och frågat. Du måste ju berätta sen hur det blev:)

Liknande trådar

Hästmänniskan Jag behöver hjälp! Det är en lång text men om någon orkar läsa och ge mig lite stöttning så skulle det uppskattas enormt! För er...
2
Svar
28
· Visningar
3 782
Senast: Lavinia
·
Relationer Varning för vääääldigt långt inlägg! Jag skriver sällan personliga saker här men nu känner jag att jag skulle behöva andras syn på...
2 3 4
Svar
74
· Visningar
26 368
Senast: alazzi
·
B
Hästmänniskan Jag är en ponnyryttare, 15 år, och tävlingsintresserad. Jag får ha min ponny i mina grannars stall, och det är jag mycket tacksam för...
2 3
Svar
47
· Visningar
5 015
Senast: schelin_j
·
S
Övr. Hund OBS! om något verkar "elakt" "idiotiskt" fråga gärna vad jag menar så kan jag förklara.....Mycket i början var väl idiotiskt också...
Svar
8
· Visningar
2 017
Senast: Disen
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

• Uppdateringstråd 30
  • Kattbilder #10
  • Lugnande medel till hund.