Grenar

Generellt om tävling och om grenarna: Distans, Dressyr, Fälttävlan, Hoppning, Islandshäst, Körning, Trav, Western samt Övriga grenar såsom galopp, working equitation, voltige, handikappridning, polo, gymkhana m.fl. Huvudmoderator: lizan (Görel: Fälttävlan, ameo: Körning)

Filtrera med prefix:

Islandshäst Råkade ut ut för en riktigt läskig incident igår när jag var ute och red med mina tre döttrar. Helt plötsligt under ridturen reser sig...
Svar
19
· Visningar
1 668
Senast: Fille
·
D
Islandshäst Vi började prata i stallet idag och kunde inte komma på någon så tänkte höra om det finns någon. För det skulle vara roligt att kunna...
2
Svar
35
· Visningar
3 713
Senast: sambaengi
·
H
Islandshäst Hej jag har en islandshäst och vi sk nu ut på våran första tävling. min fråga är ska man lasta ur hästen med träns? och hur tycker ni...
Svar
19
· Visningar
1 735
H
Islandshäst alla säger ju att tölten är en flytande gångart som man sitter "helt" still i. men min häst töltar me stora rörelser på frammbenen och...
Svar
9
· Visningar
2 136
Senast: Klister
·
H
Islandshäst hej jag undrar om det finns en "lag" på att man måste ha kavaj på små tävlingar också?? :confused:
Svar
13
· Visningar
1 381
Senast: _hekla_
·
S
Islandshäst Vill ställa Alla er Islandsägare frågan... Är eran häst! Importerad häst från Islands/Danmark,någon annanstans ? Eller är...
2 3
Svar
42
· Visningar
3 956
Senast: Spenna
·
Y
Islandshäst Hej Kanske lite märklig fråga, men jag undrar om någon vet vad det betyder när hästen skakar på huvudet? Ibland när jag rider kan...
Svar
7
· Visningar
1 542
Senast: Gullan86
·
S
Islandshäst Vad har fyrgångare egentligen för nackdelar och fördelar vs femgångare?
Svar
19
· Visningar
2 374
Senast: Michis
·
D
Islandshäst Tänkte höra om någon visste något om den. En i stallet hade hört att det skulle finnas eller komma en sådan variant med mer plats för...
Svar
19
· Visningar
2 268
Senast: skuggi
·
L
Islandshäst Är det någon som vet var i Holland islandshäst VM går? Vill vara ute i god tid! ;)
Svar
8
· Visningar
1 368
Senast: HrafnKatla
·
L
Islandshäst Funderar på om det bara är jag som tycker att det är väldigt dyrt att tävla? Nu har de höjt licensen för öppen klass till, vad var...
2
Svar
21
· Visningar
1 834
Senast: yew98fq
·
Islandshäst Jag har säkerligen lagt tråden fel, men jag kör på ändå. Visserligen har jag bara haft min häst i en vecka och inte ridit honom mer...
Svar
8
· Visningar
1 505
Senast: Lipurtà
·
Islandshäst någon som ska dit ? Ha häst som ska visas eller bara titta ? Våran valack ska visas, skulle vara kul om det är någon mer som ska dit..
Svar
11
· Visningar
1 159
Senast: Stall Smedjan
·
N
Islandshäst Hej. Jag undrar lite om det där med att köpa en islandshäst. vilket är bäst av att importera från island eller att köpa en svenskfödd...
2
Svar
32
· Visningar
2 656
Senast: Vala
·
Islandshäst behöver lite hjälp nu känner jag finns säkert fler trådar om detta men jag behöver lite speciell hjälp upptäckte idag att min 6åriga...
2
Svar
23
· Visningar
2 550
Senast: Muninn
·
Islandshäst Hörde att de höjt kvalgränserna i år, men hittar inte de nya gränserna någonstans. Någon som vet? /Malin
Svar
4
· Visningar
1 049
·
Islandshäst Kom precis och tänka på en sak. Om jag red a-klass förra året, måste jag då börja i c-klass i år på första tävlingen eller gå direkt på...
Svar
7
· Visningar
945
·
I
Islandshäst När går SM av stapeln i år? och visst är det på Wången, eller är jag helt ute och simmar? Några av er som ska åka dit? Jag funderar...
Svar
4
· Visningar
1 035
·
Islandshäst I år kommer vi troligen att betäcka Stoet här hemma, och jag vill höra med er va ni gillar för Islandshingstar? Och sedan en annan sak...
5 6 7
Svar
127
· Visningar
15 413
Senast: Carrielaine
·
L
Islandshäst Jag skulle vilja ha så mycket tips som möjligt, när det gäller att göra sin häst fin. Min häst ska avelsbedömas snart, så jag är...
Svar
7
· Visningar
1 421
Senast: Loppa
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

• Skadade hästar och konvalescenter
  • Häst som stannar