Funderar på att....

Sv: Funderar på att....

Islandssmurfen skrev:
Så för säkerhets skull... köp en valack o se till att göra av mkt pengar på honom så att du inte har råd att skaffa fler (om du inte som många av oss andra faktiskt tycker att en liten hästsamling inte vore helt fel):o

OBS Detta är ett mycket gott råd, ta det på allvar!

Kunde själv aldrig tänka mig att rida islandponny:eek: ... nu har jag två och funderar starkt på att köpa ett föl, att ha som på tillväxt. Gärna ett sto, behöver jag säga mer :D

//Ångrar mig Ej en sekund Oopsan

Jag började med en valack. Det funkade inte. :( Han lyckades föröka sig på nåt sätt :angel: så nu har jag ett föl också.

:) KLART
man vågar..! Jag vågade börja rida för ett par år sen, och är helt "fast"..hämtar en egen goding om ett par veckor! "Learning -by-doing"...och har faktiskt en på "tillväxt" med..så bekräftar härmed risken för spridning.. *L*

kryptisk skrev:
Jag började med en valack. Det funkade inte. :( Han lyckades föröka sig på nåt sätt :angel: så nu har jag ett föl också.
:rofl: Det där var verkligen Kryptiskt :rofl:
måste kolla om min tjocka valack är med föl :angel:

Zamzam skrev:
:) KLART
man vågar..! Jag vågade börja rida för ett par år sen, och är helt "fast"..hämtar en egen goding om ett par veckor! "Learning -by-doing"...och har faktiskt en på "tillväxt" med..så bekräftar härmed risken för spridning.. *L*
KL
Hörde om en kille som köpte en häst för att senare lära sig att rida.

Liknande trådar

Hästmänniskan Ingen riktigt bra titel, men va sjutton. Suttit å läst lite olika trådar om köpa hästar och annat. Kikade lite spontant på hastnet mest...
Svar
13
· Visningar
3 426
Ridning Ska försöka att inte bli för långrandig nu. Har ridit mer eller mindre aktivt sedan jag var 11 år gammal och är idag i trettioårsåldern...
Svar
7
· Visningar
2 014
Senast: Nepenthe
·
Hästvård Hej! Jag har ett tolvårigt D-Ponny sto som jag tävlar dressyrklasser på, det finns nog några som sett mina inlägg här på Buke. Jag har...
2
Svar
21
· Visningar
4 452
Senast: mackan
·
Hästmänniskan Jag är så jävl ledsen, rent ut sagt. Jag har en häst som jag haft i nästan sex år, en häst som jag älskar otroligt mycket. De första...
2
Svar
23
· Visningar
4 591
Senast: mackan
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar