Årets tävlingssäsong!

Sv: Årets tävlingssäsong!

Det skulle jag gärna vilja se.

Håller på att lägga upp dom bilder som jag ahr på honom på mitt MSN space.

Så kan du få se hur han ser ut just nu. :D

Så nu har jag fått upp 3 bilder på mitt msn space.

Dom är dock inte nya, det där jag är med är från september -04, det i hagen sommar tid har jag fått från jesper och pernilla och det sista är från -05 ungefär vid denna tiden.

http://spaces.msn.com/annehof/photos/?_c02_owner=1

Där hittar du dom bilderna.
Ska försöka få lite nyare bilder imorn när jag och grannen ska till ridhuset och träna.

Die_Frau skrev:
Åh! Er häst är ju så fin! Henne borde ni sätta i avel bums, skulle ha massor att tillföra i aveln! Men förstår att det måste vara jätte kul att rida henne! Det är alltid ett dilemma det där med fina ston, tävling/ridning eller avel?! Ja, det är frågan! Såg hennes syster Embla på WM:love:

Hon har vart en del i avel, därav visades hon så sent. Men i sommar ska hon betäckas igen då vi också tycker att hon bör tillföra en del i aveln. Så i vår och sommar ska hon tävla sen kommer hon gå i avel på heltid.

Till Svalan: hon e halvsyster med Embla - med samma mamma! Halvsyster till Embla med samma pappa (Mökkur) borde väl finnas flera hundra av, så de är inte riktigt samma sak..

Senast ändrad av en moderator:

Liknande trådar

Hästmänniskan Hej! Vill nog egentligen mest skriva av mig, det känns tungt och jobbigt och vet inte hur jag ska tänka. Jag har haft egen häst...
Svar
15
· Visningar
1 213
Senast: Bison
·
Hästvård (Lång text men behöver verkligen hjälp) Hej! Jag sålde en hopphäst för ca 1,5 år sedan till en hobby ryttare som skulle ha honom som...
2
Svar
39
· Visningar
10 983
Senast: QueenLilith
·
Ridning Vi har haft vår D-ponny i tre år, en irländare som var rätt nyimporterad när vi köpte henne. Hon är (har varit?) en väldigt lättsam häst...
Svar
12
· Visningar
2 648
Senast: TinyWiny
·
Dressyr Var iväg och red en LC:1 idag på en klubb ganska långt hemifrån. Det visade sig dock vara helt klart värt de 1 h 15 min det tog dit...
3 4 5
Svar
90
· Visningar
12 036
Senast: jemeni
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar