Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
Vili skrev:ska vara med på gandurs vårtävling i T1 ungdom och F1 ungdom vilka grenar ska du vara med i ?
Nej det gör inte jag heller, jag vill bara testa tävla på "riktigt" bara det kommer vara vinst för mig!!Vili skrev:aha....ja det är min första tävling överhuvudtaget med min nya häst....hehe väntar mig inga överväldigande poäng precis:smirk:
Ahh, då kommer vi säkert tävla mot varandra.. vilka varv rider du?Vala skrev:Jag ska vara med i T1 och V1 med min Glampi på Gandurs vårtävling.
Vala skrev:Jag rider i vänster varv i båda klasserna.
Du tävlar också i fipo C-klass.
Hehe.. ja det stämmer!Vala skrev:Då kan vi ju till och med titta på varandra.
För visst ska jag rida vänster varv om jag har vänster hand in mot mitten...???
Så jag inte tänkt fel.
Är världens sämsta på allt som har med höger-vänster att göra!
Sprettur skrev:Hehe.. ja det stämmer!
Min häst fattar inte vänstergalopp så ofta, så därför tar jag höger..
Så gör jag med, tar samma varv som i fyrgången, annars blir jag med förvirrad.. Den Glampi du har, är det Jespers gamla?Vala skrev:Hihi...min fattar helst vänstergalopp.
Därför jag tävlar i vänster varv.
Sen för att inte göra mig själv mer förvirrad än vad jag redan är blir det samma i tölten.
Vala skrev:Jo visst är det den Glampi jag har, hade turen att få köpa honom!
Min lilla guldklimp, han är världens goaste häst.
Sprettur skrev:Din lyx!!! han är sååå läcker!!!
Är det honom du ska tävla nu då på islandshästensdag?Vala skrev:Hihi...jo visst har jag lite lyx, får ju rida lyxhäst varje dag.
Just nu ligger han i ligghallen utanför mitt fönster och vilar.
Och inte är han så fin just nu heller då matte här köpte sig en klippmaskin och beslutade sig för att stjäla all hans fina päls.
Sen att jag fick fel skär till maskinen och han blev randig gör ju inte saken bättre.
Min kompis har en bra bild på honom vet jag, kan se om jag hittar den..Vala skrev:Har inga bra bilder på honom än...ska kolla om jag hittar några "dåliga".
Får ringa till grannen annars och be henne fota med sin kamera.