Grenar

Generellt om tävling och om grenarna: Distans, Dressyr, Fälttävlan, Hoppning, Islandshäst, Körning, Trav, Western samt Övriga grenar såsom galopp, working equitation, voltige, handikappridning, polo, gymkhana m.fl. Huvudmoderator: lizan (Görel: Fälttävlan, ameo: Körning)

Filtrera med prefix:

S
Islandshäst Notera datum och tid och ladda videon kära islandshästfantaster!! Saxat från Sifs hemsida: Den specialgjorda filmen om WM kommer i...
3 4 5
Svar
80
· Visningar
7 285
Senast: Tolt_hastar
·
S
Islandshäst Är det någon här som tänkt åka till Landsmót i år? Det pågår under tiden 26/6-2/7. Jag funderar allvarligt på att åka :D...
Svar
6
· Visningar
1 137
Senast: SannaBoo
·
G
Islandshäst Hej! Är det någon som har bilder från Öl- och vägtölten på Fors 5/2?
2 3 4
Svar
72
· Visningar
7 568
Senast: yew98fq
·
Y
Islandshäst Hej Jag undrar hur jag vet om min häst är rakriktad? Någon som har ngt bra svar?
Svar
13
· Visningar
2 454
Senast: Freyja_bus
·
Islandshäst har precis fått hem min nya tävlingshäst, skulle nu vilja ha lite ideer på rolig konditions och muskel arbete. Klättring är ju utmärkt...
Svar
14
· Visningar
1 352
Senast: HrafnKatla
·
Islandshäst Min nya häst är väldigt pigg o känslig för skänkelhjälper, men samtidigt väldigt hård i mun (antagligen pga felridning, fel...
Svar
5
· Visningar
2 456
Senast: diny
·
I
Islandshäst Hej, om man ska tävla går det bra om man bara ställer upp i P1 och P2 då, eller måste man ställa upp i tex. fyr eller femgång också...
Svar
2
· Visningar
818
Senast: Stormvinden
·
M
Islandshäst Jag har fått ett intryck att det är många islandhästryttare som knäcker sina hästar i form. Har jag sett rätt eller har jag bara haft...
4 5 6
Svar
102
· Visningar
9 181
Senast: My Beauty
·
I
Islandshäst hej! tänkte höra om det är någon som har erfarenher från att jobba på island? någon som vet hur jag ska gå tillväga för att hitta ett...
Svar
8
· Visningar
2 937
Senast: diny
·
E
Islandshäst Jag har fått hem en islandshäst. Ett sto som är 7 år. Hon kom till Sverige i April 2004. Hon har blivit riden av en 10 årig tjej. Som...
Svar
9
· Visningar
1 309
Senast: strösslet
·
Islandshäst Jag har pinsamt nog ridit islänning i flera år, och mycket för instruktör, (tidigare i alla fall) ändå har jag problem med tölten när...
Svar
6
· Visningar
2 686
Senast: Nicke
·
S
Islandshäst Är det någon här som brukar rida på stången och isåfall varför? Vad blir den största skillnaden på hästen? Min tränare tyckte att jag...
Svar
7
· Visningar
1 297
Senast: yew98fq
·
L
Islandshäst Det är så att hästen jag rider ibland eller väldigt ofta när jag rider ute bara stannar och vägrar gå framåt. Han går om jag leder...
2
Svar
26
· Visningar
2 751
Senast: Mintpastillen
·
M
Islandshäst Hej! Vad rider ni i för "inriktning" med era islandshästar, Dressyr/Barock/NH/Western m.m ? eller "blandar" ni lite av varje ? :idea...
Svar
17
· Visningar
1 514
Senast: malinvz
·
Islandshäst Jag har en nu 5 årig valack som blev inriden i höstas. Han har mycket lätt för alla gångarter och är välbalanserad. Men han går ofta...
Svar
16
· Visningar
2 451
Senast: Gullan86
·
V
Islandshäst Hejsan! Jag har i vår eller sommar tänkt att ha lite TREC tävlingar på gården där min häst står. Eftersom denna tråd hamnar på...
Svar
9
· Visningar
1 401
Senast: Vigdis
·
Islandshäst hur gör man för att få upp huvudet mer på hästen när man töltar, han blir liksom lite framtung när man töltar.. han går rent och så. men...
Svar
7
· Visningar
1 083
Senast: klottagirl
·
H
Islandshäst Jag har nyss börjat med islandshästar. Började rida på isisar i vintras och har nu beställt en egen, låter ju som en...
2
Svar
32
· Visningar
2 896
Senast: ljung
·
S
Islandshäst Vilka gymnasium finns det som har islandshäst inriktning? Jag känner till Dille och Wången, men vilka finns det mer?
Svar
14
· Visningar
1 389
Senast: Svalan
·
M
Islandshäst Ja, varför andas de så konstigt? en fråga som jag fått höra många gånger, på turridning eller av hästfolk som inte håller på med...
2 3
Svar
57
· Visningar
6 510
Senast: marre91
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

• Kan det verkligen stämma?
  • Pusseltråden
  • Burkmat