Vera med Flera

Sv: Vera med Flera

Malin: Hörde av en kompis att Rulle var med ? stämmer det ?
isf måste jag se varenda avsnitt :love:

Det kan hända att han är med. Kommer inte ihåg. Jag vann videon i någon tävling, men gav den till Carro som äger Sara. Kollade igenom avsnitten som hastigast för att se hästarna.

/Malin

Var det några fler hästar från ridskolan som var med i "Vera med flera" förutom Vaka? Jag tyckte jag såg en häst som liknade Dagrun, eller så såg jag fel.

Det är ,ånga som är med! Nu har jag inte sett serien sen jag vann videon (precis då den gavs ut för några år sedan), men i alla fall Glaumur, Dagrunn, Vaka, Aron (som då gick på ridskolan), Móa och några till var med. Sedan var ett gäng privathästr på Fors med; Sara, Máni, Litbrá osv.

/Malin

Såg i det senaste avsnittet att "Rulle" var med också. Jag gillar den serien verkligen. På tiden att man gör lite filmer eller tv-serier där islandshästar medverkar tycker jag.

Liknande trådar

Ridning Hej! Lite smått så tänkte jag börja med att berätta att jag har ridit i tre år, där jag började min resa på ett ridgymnasium. (...
Svar
5
· Visningar
713
Senast: Squie
·
Western Min bästa vän och jag har köpt ett dräktigt quartersto ihop. Vi tänkte i vår naivitet att det skulle gå att samäga hästen, men det går...
Svar
1
· Visningar
375
Senast: Nepenthe
·
Kultur Tycker det är lätt att drunkna i allt som finns vad gäller serier och film så tänkte jag kan testa att ta buke till hjälp. Lite...
2
Svar
33
· Visningar
1 874
Senast: MiaMia
·
Kultur Jag pratar nästan uteslutande engelska i vardagen, men ett svenskt ord som slinker ur mig lite då och då är "nämen". Min man frågade...
2
Svar
34
· Visningar
1 620
Senast: hastflicka
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

• Kan det verkligen stämma?
  • Pusseltråden
  • Burkmat