Du använder en gammal webbläsare. Den visar troligen inte denna och andra webbplatser på ett riktigt sätt. Du bör uppgradera eller använda en annan webbläsare.
Allmänt
Ej hästrelaterat om ex.vis samhälle, kropp&själ, skola&jobb, relationer samt om och kring hemmet och olika hobbyer. Ex.vis trädgård, fixande, inredning, prylar, hemelektronik, program, appar och IT. Kultur ex.vis böcker, tv, film, musik m.m. Moderatorer: Mineur, lizan
Trädgård & Växter
Hej!
Vet inte om detta är rätt ställe att fråga på men vi har fått en larvinvasion i ett "snöbollsträd". De är överallt, sitter flera på...
Kropp & Själ
Blev redigt sjuk i början på Maj. Låg i hög feber i fem dar och sen när febern var borta så började jag hosta. Inget jättehårt hostande...
Kropp & Själ
För ett par år sedan startade jag en tråd om hur orolig jag var över att opponera på min uppsats. Jag avskydde att tala inför folk, och...
Hästnyheter På grund av personalbrist finns det inte längre jourveterinärer i fyra kommuner på Höglandet under kvällar, nätter och helger.
Något som...
Hundavel & Ras Jag mar två mellanpudlar i min närhet, ej släkt med varandra, verkar pigga och alerta och båda gillar att träna, men jäklar vad mycket...