Allmänt

Ej hästrelaterat om ex.vis samhälle, kropp&själ, skola&jobb, relationer samt om och kring hemmet och olika hobbyer. Ex.vis trädgård, fixande, inredning, prylar, hemelektronik, program, appar och IT. Kultur ex.vis böcker, tv, film, musik m.m. Moderatorer: Mineur, lizan

Filtrera med prefix:

Äldre Vad är bra med er hemort? Varför gillar ni just er del av landet? Bor ni kvar i området ni är uppväxta? Eller bytt område av någon... 3 4 5
Svar
99
· Visningar
6 025
Senast: Amha
·
R
Kropp & Själ Jag behöver superbra tips för en resa i oktober. Hilfe please! Av olika skäl kan det hända att min redan planerade resa (Iran) måste... 2 3
Svar
40
· Visningar
2 832
Senast: Raderad medlem 6459
·
Hemmet Vårt badrum ska vara förberett för tvättmaskin, det finns ett avlopp och el. Däremot saknas det vatten, hur kopplas enklast detta? Är...
Svar
1
· Visningar
6 866
Senast: dobbis
·
Hemmet Om ni hade hyrt ett hus på landet av en privatperson, skulle ni "flyttstäda" trädgården när ni flyttade ut då? Med "flyttstäd" menar... 2
Svar
29
· Visningar
4 441
Senast: Badger
·
Kropp & Själ Hej, Ska försöka göra en lång historia kort. Är dock lite nervös att skriva detta här. Blev tillsammans med vad jag trodde var min... 2 3
Svar
56
· Visningar
4 767
Senast: Triangul
·
Äldre Min iphone är från december, simkortet/abonnemanget från januari. Efter en flygresa (slump?) har telefonen ett par gånger påstått att...
Svar
8
· Visningar
597
Senast: sweep
·
Trädgård & Växter Hej! Vet inte om detta är rätt ställe att fråga på men vi har fått en larvinvasion i ett "snöbollsträd". De är överallt, sitter flera på...
Svar
5
· Visningar
1 555
Kropp & Själ Ni som har eller har haft diskbråck, jag skulle gärna vilja höra hur det har varit för er. En närstående har det (konstaterat med MR)... 2
Svar
21
· Visningar
3 119
Senast: Trissa
·
Svar
0
· Visningar
465
Senast: hvala
·
Svar
0
· Visningar
415
Senast: hvala
·
Äldre Hur är det att bo där uppe i Norrland? Trivs ni där? Det är ju väldigt långa avstånd till typ allt och om man tex ska tävla då är det... 9 10 11
Svar
207
· Visningar
11 826
Senast: cirkus
·
Äldre Spinoff på skönhet och pengar-tråden. Ni som använder smink, vad har ni i er sminkväska. Alltså det smink ni använder till vardags/tar... 2
Svar
25
· Visningar
1 454
Senast: _FiA_
·
Äldre Det finns många resvana bukefalister vad jag flrstått, och nu behöver jag era bästa tips gällande att köpa flygresa. Vi funderar på att...
Svar
13
· Visningar
1 263
Äldre Inte surfplatta alltså utan läsplatta. Någon som har en läsplatta? Är ni nöjda? Eller blev det en "bra att ha"-grej som lades undan... 2 3 4
Svar
73
· Visningar
5 818
Kropp & Själ Hur mår man efter laserbehandling? Jag har opererats för starr. Har fått efterverkningar i form av "efterstarr". Det ska tydligen vara...
Svar
10
· Visningar
907
Senast: tanten
·
Äldre Jag vill ha ett par pilotglasögon. Vilka är bra? Jag har i dagsläget ett par solglasögon från Michael Kors, vilka har gjort att jag...
Svar
7
· Visningar
677
Senast: touche
·
Kropp & Själ Blev redigt sjuk i början på Maj. Låg i hög feber i fem dar och sen när febern var borta så började jag hosta. Inget jättehårt hostande...
Svar
4
· Visningar
1 201
Äldre Jag tänker knark av nåt slag?? 3 4 5
Svar
95
· Visningar
9 988
Senast: prallan
·
R
Kropp & Själ För ett par år sedan startade jag en tråd om hur orolig jag var över att opponera på min uppsats. Jag avskydde att tala inför folk, och... 2 3
Svar
55
· Visningar
2 654
Senast: monster1
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Tillbaka