Enjoy, säger jag bara. Fick min i julklapp (hade aldrig kommit på tanken själv) och den är bland det bästa jag har. Stort pluss för mitt fina rosalila fodral i läder
Jag är en förstklassig stalker, rosalila även här.
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
Enjoy, säger jag bara. Fick min i julklapp (hade aldrig kommit på tanken själv) och den är bland det bästa jag har. Stort pluss för mitt fina rosalila fodral i läder
Det går att få över "lånade" e-böcker till en Kindle, dock är det lite omständligare. Är dock inte säker på att det är helt lagligt, man måste nämligen ta bort kopieringsskyddet för att kunna göra det.
@Sassy Ingen aning tyvärr!
....tillägg, det kan bli en dyr pryl om man shoppar loss...
Men @Sassy kolla på ditt/dina biblioteks hemsidor och se vilket format de har på sina e-böcker, det behövs nog för att veta hur man ska omvandla. Men jag har inte koll på hur du öht gör om lånade e-böcker.
Ni som har läsplattor, hur fungerar det med markeringar i dem? Går det att t.ex. stryka över och/eller bokmärka sidor i dem? Lägga in kommentarer? Funderar på att skaffa en att ha till plugget (slippa tung kurslitteratur) men tycker det är svårt att hitta info just ang. markeringsmöjligheter.
Japp, det finns.Ni som har läsplattor, hur fungerar det med markeringar i dem? Går det att t.ex. stryka över och/eller bokmärka sidor i dem? Lägga in kommentarer? Funderar på att skaffa en att ha till plugget (slippa tung kurslitteratur) men tycker det är svårt att hitta info just ang. markeringsmöjligheter.