Allmänt

Ej hästrelaterat om ex.vis samhälle, kropp&själ, skola&jobb, relationer samt om och kring hemmet och olika hobbyer. Ex.vis trädgård, fixande, inredning, prylar, hemelektronik, program, appar och IT. Kultur ex.vis böcker, tv, film, musik m.m. Moderatorer: Mineur, lizan

Filtrera med prefix:

Äldre Vuxen har trillat bort från min rad med val i alla fall.
Svar
2
· Visningar
386
Senast: A_NN_A
·
Svar
0
· Visningar
414
Senast: purity_666
·
Äldre Nu är väl alla telefonkiosker borta :confused: så vad gör man med överblivna telefonkort? Hej 90-talet! :angel: Kollade på Tradera, ett...
Svar
8
· Visningar
5 357
Äldre Hängde upp en getingskrämma i våras. Det hjälpte inte ett dugg och i år är det mycket getingar här istället :meh: Måste kunna stå och...
Svar
11
· Visningar
480
Senast: Jeffery
·
IT & mobiler Finns inte det längre? Jag har en som jag varit oerhört nöjd med men som nu börjat krångla lite. Jag försöker kolla efter en ny men de...
Svar
12
· Visningar
1 144
Senast: Görel
·
Äldre Har länge varit sugen på vandra (gärna med hund) men det har aldrig blivit av. Bor ju uppe i Luleå, så hade varit enkelt om det fanns...
Svar
1
· Visningar
563
Senast: Ainon
·
Kropp & Själ Någon här inne som gjort en sådan operation och vill berätta? Har det hjälpt? Hur mådde ni efter operationen? Mår ni bra nu? Hur funkade... 3 4 5
Svar
80
· Visningar
7 574
Senast: Amha
·
Kropp & Själ Fick för tre månader sedan två cortisoninjektioner i nedre knogarna på höger hand, och nu har det blivit något som ser ut som en...
Svar
0
· Visningar
504
Senast: millen
·
Äldre Jag förundras alltid över vissa av filmerna mina vänner på fb delar. De där filmerna där folk slår halvt ihjäl sig, de där filmerna där...
Svar
14
· Visningar
1 056
Senast: Amha
·
Äldre Jag har varit sjukskriven på heltid i 2 veckor för utmattningssyndrom och går nu på deltid 50% sedan 2 veckor tillbaka. Idag fick jag... 2 3 4
Svar
78
· Visningar
6 859
Kropp & Själ Jag var i spanien förra veckan och solade och badade. De sista dagarna fick jag som en vattenblåsa på läppen och ner mot hakan som...
Svar
16
· Visningar
1 611
Skola & Jobb Bakgrund: jag har ett jobb som extraanställd. Jag sökte om en deltidstjänst, men det ville de inte erbjuda. Heltid eller extra. Jag tog... 2
Svar
30
· Visningar
3 149
Senast: starcraft
·
Äldre Någon som har tips på bra nagellack/base/top coats som är motståndskraftiga mot slitage? Har ett handgripligt arbete som innebär mycket...
Svar
10
· Visningar
1 192
Senast: Centaur
·
Äldre Fick för ett tag sen ett infall och beställde biljetter till en musikal i Göteborg. Jag ringde då ett hotell som jag hört gott om...
Svar
11
· Visningar
657
Senast: Anna
·
Kropp & Själ Nu är jag pepp över att Sveriges Radio presenterat årets Sommarvärdar! SR's app är nog den som går hetast hos mig så jag är glad över...
Svar
4
· Visningar
484
Senast: Anna
·
Äldre Är det någon som varit där? Sambon vill åka dit när han fyller jämnt, men jag är mer tveksam. Jag hatar långflyg, värme, promenader och...
Svar
7
· Visningar
744
Senast: fejko
·
Äldre Har ni koll? Just nu så är det ju mycket diskussioner om branden i London. Jag förvånas över att så många inte verkar veta hur man ska... 2 3
Svar
52
· Visningar
3 234
Senast: nullo-modo
·
Tjatter Bukefalos är ju ett ganska "oanonymt" och "öppet" forum där det känns som att medlemmarna vet ganska mycket om varandra, även utanför... 5 6 7
Svar
125
· Visningar
11 037
Senast: Rie
·
Kropp & Själ Jag dricker inte kaffe, tycker verkligen inte om det. Däremot kan jag då och då ta en celsius, speciellt om jag jobbat kväll och ska upp...
Svar
10
· Visningar
1 194
Senast: AnnDerry
·
Äldre Jag ska på en brunch om några veckor för att fira ett par kompisar som gift sig några dagar tidigare. Jag har dock dåligt med idéer om...
Svar
9
· Visningar
587
Senast: hoppsann
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Tillbaka