Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
Känner ett par stycken irl, några som jag vet vem de är (sett dem på facebook osv) men det är inte något jag lägger så mycket energi på.Bukefalos är ju ett ganska "oanonymt" och "öppet" forum där det känns som att medlemmarna vet ganska mycket om varandra, även utanför forumet.
Men vilka bukefalister känner just du till? Och hur tar det sig i uttryck? Har du kanske t.om. träffat någon IRL?
Själv följer jag bara några på Instagram. Jag tror (obs! vet inte säkert) däremot inte att jag träffat någon IRL. Inte som jag själv kan påminna mig iaf. (Sen kommer säkert folk att skriva i tråden att de träffat mig, bara för det...)
Men de jag följer på Insta är iaf:
- Bison
- Fiorano
- Lady Covergirl
- Pancake (tror jag det är?)
- Red Chilli
- The Connemara
Btw älskar jag att hitta Internetvänner här, finns SÅ MÅNGA kloka och vettiga människor och Internet suddar ut alla långa avstånd! När jag sedan umgås med IRL-hästfolk blir jag mest paff. Ligger IRL-världen så långt efter liksom![]()
Eller tvärtom... Det fanns eller finns en riktig dåre här (inom dressyr) och sen upptäckte jag att den personen var jag vän med på fb och har träffat IRL utan att ens fundera på att den personen var en idiot![]()
Jag såg en som surfade på buke när jag åkte tågHar träffat en smärre hög, vissa via buke och andra via annat som även hänger på buke, i vissa fall umgåtts och i vissa fall för ärenden. Har bland annat träffat råttfolk som råkat hänga här också
Roligast är nog ändå när jag var och kollade på min första lägenhet och råkade se att den då boende hade buke öppet på datorn. Kunde i det läget inte göra annat än att presentera mig med nick![]()
jag brukar göra det!Jag såg en som surfade på buke när jag åkte tåg![]()
Utan att veta vem? Herregud, jag hade dött av nyfikenhetJag såg en som surfade på buke när jag åkte tåg![]()
Jag såg en som surfade på buke när jag åkte tåg![]()
Det var ett tag sedan. På hundutställning. Om du är som mig kanske du minns eurasiern Ludvig bättre.Menar inte alls att va otrevlig men känner inte igen ditt nick, var träffades vi? Haha, jag har minne som en guldfisk
Jag har träffat ett par bukefalister genom åren. Samt följt några på instagram eller läst deras bloggar.
Men ingen speciell kontakt med någon längre. Är ju inte jätteaktiv på buke och miTT bukeberoende går i vågor, haha