Har munhuggits på Buke med en som satt mitt emot mig på tåget vid något tillfälle - men det fattade jag inte förens jag klivit av.Jag såg en som surfade på buke när jag åkte tåg![]()
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
Har munhuggits på Buke med en som satt mitt emot mig på tåget vid något tillfälle - men det fattade jag inte förens jag klivit av.Jag såg en som surfade på buke när jag åkte tåg![]()
Utan att veta vem? Herregud, jag hade dött av nyfikenhet![]()
Var när hur? Har åkt mycket tåg den senaste tiden.![]()
Men åh, du skulle ha gjort detDet gjorde jag nästanVille typ säga "HEJ JAG ÄR NIYAMA, VEM ÄR DU?" men fick behärska mig såklart
Var några år sedan, SJ-tåg nånstans mellan Sundsvall och Uppsala.
Brukar tänka på just det när jag bukesurfar på tåget, "undrar om nån ser att jag bukesurfar och också är bukefalist?"Jag såg en som surfade på buke när jag åkte tåg![]()
Haha, jag brukar också tänka på det. Nu åker jag tåg nästan varje vecka, ganska långt och det ingår surf så jag kollar ofta buke då. Dock på mobilen men i rätt vinkel och för nån som känner igen buke direkt räcker det ju med en snabb glimt för att se att det är buke (alltså utan att faktiskt försöka se på skärmen).Brukar tänka på just det när jag bukesurfar på tåget, "undrar om nån ser att jag bukesurfar och också är bukefalist?"![]()
Det var ett tag sedan. På hundutställning. Om du är som mig kanske du minns eurasiern Ludvig bättre.Jag minns din fina akita.
Det var väldigt trevligt, jag minns speciellt din partners älgköttbullar!
Dags att hälsa på snart igen då, om du redan är hungrig@Gnist bjöd på en fantastisk trevlig hundbuketräff för ett antal år sedan, jag var mätt i månader efteråt.
Men åååh, jai Sollefteå på den inofficiella! När vi fick veta att ailu inte hade droppat kulorna
![]()
Hahaha, ja det var tider det.
Förresten så är det ju inte för sent att göra dacapo där heller, stackars handlarna, dom får säkert gå i terapi om vi återvänder.![]()
Jag har träffat en hel drös, bla min abslout bästa vän och partner in crime, upptäckt familjeband och lärt känna människor som blivit en del av min familj.
Haha jaa! Jag kommer inte ens ihåg hur vi upptäckte det längre.Ja vi har ju redan erkänt att vi upptäckte att vi var släkt i släkt. Gissa om jag blev förvånad![]()
Vi hade båda rest en bit.Min stad?![]()