Allmänt

Ej hästrelaterat om ex.vis samhälle, kropp&själ, skola&jobb, relationer samt om och kring hemmet och olika hobbyer. Ex.vis trädgård, fixande, inredning, prylar, hemelektronik, program, appar och IT. Kultur ex.vis böcker, tv, film, musik m.m. Moderatorer: Mineur, lizan

Filtrera med prefix:

Kropp & Själ Jag trodde aldrig att jag skulle kunna operera mig "skönhetsmässigt" men då mina hängande ögonlock irriterar mig så har jag i alla fall...
Svar
10
· Visningar
1 116
Senast: Rie
·
Äldre I förrgår-Metro fanns den här debattartikeln, där skribenten tycker att man ska sluta sanera klotter utan istället se det som den... 2
Svar
36
· Visningar
1 937
Senast: Sporthorse
·
Kropp & Själ Inspirerad av tråden om skönhet och mode tänkte jag lite på min hårsituation. Jag låg ju för en tid sedan inne på VEEG och hade...
Svar
0
· Visningar
174
Senast: Amha
·
Äldre Någon som har testat att göra det via nätet? Blev det bra? Funkade det? (gäller en ev present till en släkting)
Svar
8
· Visningar
531
Äldre Jag har en äldre, enklare modell av mobiltelefon, en Nokia. Jag bär den i en "påse" om halsen, men nu är denna påse helt slut. Är det...
Svar
3
· Visningar
498
Äldre Min dotter vill, av diverse olika skäl, inte fira jul med min/vår släkt. Och enklaste sättet att slippa det är ju att resa bort! Förra...
Svar
15
· Visningar
1 052
Äldre Går det att göra på något enkelt och snyggt vis? Ska vara tärna på bröllop med klädkod kavaj men klänningen är hellång. Den är inte...
Svar
15
· Visningar
7 600
Senast: Pancakes
·
Skola & Jobb Hej! Undrar om någon har erfarenhet av att plugga upp och läsa till ämnen från gymnasiet? Jag har inte värdelösa betyg men behöver...
Svar
15
· Visningar
1 063
Senast: Modig_Korn
·
Kropp & Själ Jag har begåvats med ett ledset/argt/trött ansiktsuttryck när jag är avslappnad, när jag bara är mig själv sas. Som till exempel en... 4 5 6
Svar
108
· Visningar
7 680
Senast: MJLee
·
Äldre Eftersom vi verkar vara en liten men tapper skara hockeyfans här varför inte ha en mer allmän hockeytråd? Snart börjar ju VM och NHL... 6 7 8
Svar
143
· Visningar
4 068
Senast: MJLee
·
Tjatter Tömde min handväska igår (och den är inte ens speciellt stor) för att jag tyckte jag hade för mycket grejer så jag har börjat gå med... 2 3
Svar
49
· Visningar
2 993
Senast: supersonic
·
Äldre Den är instrumental, stegvis och i många krigsfilmer. Börjar tydligen med trummor om vi minns rätt. Någon som har förslag på låtar vi...
Svar
7
· Visningar
461
Senast: astronaut
·
Relationer Hur mkt tid tillbringat ni tillsammans med eran partner och vad gör ni? Har ni gemensamma intressen? Hur ofta reser ni? Tycker det är... 2
Svar
20
· Visningar
2 170
Senast: Raderad medlem 94602
·
Skola & Jobb Jag ska hålla en avslutande redovisning om min LIA-period, Lia är en slags praktik som ingår i YH-utbildningar, på fredag, d v s om två...
Svar
5
· Visningar
580
Senast: Smulu
·
Äldre Jag vet att det förut fanns en funktion på Facebook om man "blev tvungen" att lägga till någon som vän, men inte vill att den skall...
Svar
16
· Visningar
916
Senast: fio
·
Äldre Det började redan i höstas. Jag fick ett meddelande på mobilen om att någon hade fösökt att logga in på min mail. Bytte givetvis...
Svar
7
· Visningar
1 033
Senast: alazzi
·
  • Låst
Fritid Jag trodde aldrig att jag skulle kunna operera mig "skönhetsmässigt" men då mina hängande ögonlock irriterar mig så har jag i alla fall...
Svar
3
· Visningar
771
Senast: Rie
·
Äldre Den 17/6 ska jag gifta mig i all hemlighet och hast (ni som känner mig IRL får gärna hålla den här informationen för er själva), och jag...
Svar
13
· Visningar
2 352
Senast: ztsu
·
Äldre Jag tänker ibland på var jag skulle bosätta mig om jag skulle lämna Stockholm. Om jag söker nånstans med god kollektivtrafik (måste ju... 2 3 4
Svar
66
· Visningar
4 496
Senast: ztsu
·
Skola & Jobb som många andra bloggar jag och har nu ett sådant läsunderlag att jag fått förfrågan om annons/betalda inlägg Så nu vill jag starta ett...
Svar
13
· Visningar
1 339
Senast: Raderad medlem 68338
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Tillbaka