Allmänt

Ej hästrelaterat om ex.vis samhälle, kropp&själ, skola&jobb, relationer samt om och kring hemmet och olika hobbyer. Ex.vis trädgård, fixande, inredning, prylar, hemelektronik, program, appar och IT. Kultur ex.vis böcker, tv, film, musik m.m. Moderatorer: Mineur, lizan

Filtrera med prefix:

Äldre Hej! Jag har en digitalkamera som jag haft ett par år och den har funkat finfint, men sedan en tid blir bilderna suddiga =( och suddiga... 2
Svar
20
· Visningar
1 259
Senast: Raderad medlem 68338
·
Kropp & Själ ... eftersom min gamla slog gnistor och släckte ner halva lägenheten igår :nailbiting: Den jag hade innan det small också sönder så det...
Svar
1
· Visningar
511
Senast: skerper
·
Hemmet Idag fick vi tillgång till vår nya lägenhet och flyttlasset går till helgen :love: Vi har inte fått någon besiktning på den innan...
Svar
13
· Visningar
7 827
Senast: MissFideli
·
Äldre Någon har begärt ut patientjournaler och kammarrätten gav personen rätt. Hur kan det vara möjligt...
Svar
10
· Visningar
1 851
Senast: _Elly_
·
Äldre Ok helt oväsentligt men ska på fest imorgon, cocktails och dans. Klädsel smoking om nu det har någon betydelse. Lila knälång klänning...
Svar
13
· Visningar
1 245
Senast: Karfitsa
·
Hemmet Hur gör man bäst? Vi har tagit ner en duschvägg och nu är det kvar en bred silikonsträng horisontellt längs med väggen där duschväggen...
Svar
4
· Visningar
3 670
Tjatter Nu märks det att dagarna blivit längre och idag hörde jag talgoxens vårsång för första gången i år. Hur långt har våren kommit hos dig? 2 3 4
Svar
71
· Visningar
3 241
Senast: Diderot
·
Kropp & Själ Ja, till hästarna har ju iaf vissa här järnkoll på vilka mineraler och vitaminer man bör ge, vilka som har bäst upptag osv. Men hur är... 5 6 7
Svar
124
· Visningar
8 659
Senast: Unafraid
·
Kropp & Själ Någon här som gjort det? Fick du några biverkningar efteråt? Bältros är väl rätt smärtsamt så jag funderar på att ta vaccin, tyvärr är... 2 3
Svar
40
· Visningar
2 258
Senast: CillaW
·
Fritid Hur förstorar jag följande på bästa sätt, dubbla rakt av eller finns det något annat tillvägagångssätt? 1. Chain 10. 2. Skip the first...
Svar
5
· Visningar
1 058
Senast: majola
·
Kropp & Själ I ungefär 3 veckors tid har jag haft nervryckningar i mitt vänsteröga. Första dagarna var det nästan konstant men sedan har det kommit... 2
Svar
30
· Visningar
1 499
Senast: Rosett
·
Äldre Nu börjar det bli riktigt sommarvarm, iaf i min del av landet. Vilket innebär att åtminstone jag börjar klä mig i lite svalare kläder... 19 20 21
Svar
413
· Visningar
25 891
Senast: Anders
·
Svar
2 006
· Visningar
106 756
Senast: _FiA_
·
Äldre Vi har en lapphund som släpper rätt mycket hår och funderar nu på om en skaftdammsugare kunde vara en bra grej. Är de värda sin peng...
Svar
15
· Visningar
1 094
Senast: pimy
·
P
  • Låst
Äldre Sist jag läste något skulle hon sälja sin fina ponny, och väntade väl ett till barn? Men det var länge sedan. Någon som vet hur det är...
Svar
5
· Visningar
1 302
Senast: Snurrfian
·
Äldre Delar av min släkt och familj (totalt 6 person mellan 5 och 85 år) kommer hit för att fira min examen på lördag. Tanken är bubbel och...
Svar
5
· Visningar
612
Senast: VLMF
·
Kropp & Själ Kanske världens dummaste fråga, men jag har aldrig varit på den flygplatsen, så vill fråga. Jag håller på å spånar på att få ihop en... 3 4 5
Svar
88
· Visningar
10 454
Äldre Jag har en leasingbil från vw, sånt avtal där jag betalar en viss summa varje månad och så ingår "allt". Jag har avtal på 36 månader...
Svar
4
· Visningar
1 381
Relationer Jag har ofta funderat över ovanstående.... Jag bryter ut denna frågan från en annan tråd då jag inte vill ta över den användarens... 20 21 22
Svar
429
· Visningar
27 141
Senast: Vallmo
·
Hemmet http://www.expressen.se/leva-och-bo/framtidens-boende-bo-i-en-fagelholk/ 2
Svar
20
· Visningar
1 567
Senast: Account
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Tillbaka