Allmänt

Ej hästrelaterat om ex.vis samhälle, kropp&själ, skola&jobb, relationer samt om och kring hemmet och olika hobbyer. Ex.vis trädgård, fixande, inredning, prylar, hemelektronik, program, appar och IT. Kultur ex.vis böcker, tv, film, musik m.m. Moderatorer: Mineur, lizan

Filtrera med prefix:

Äldre Ska precis ut på en tur på cykeln och det slog mig att min musik börjar bli lite tjatig, skulle inte tacka nej till lite nytt i...
Svar
12
· Visningar
818
Senast: DarkInNight
·
Äldre En person berättade för mig idag historien om när hon hämtade moder Teresa på Sturups flygplats. De tog flygbussen och Moder Teresa ska...
Svar
5
· Visningar
1 036
Senast: Pegasus63
·
Skola & Jobb Jaha ni som börjar närma er slutet på yrkeslivet. Låt oss säga tio år kvar, eller mindre. Hur ser planen ut? Ska ni jobba kvar på...
Svar
0
· Visningar
356
Senast: Lejonelle
·
Äldre Hur i hela fridens namn tankar man en dieselbil utan att komma från tankstationen med händerna stinkande av diesel? På alla ställen jag... 2
Svar
27
· Visningar
2 185
Äldre Har för mig att @niphredil (:love: ) skapade en fantastisk resetråd för bara något år sedan, men kan dessvärre inte hitta den. Men det... 16 17 18
Svar
349
· Visningar
62 645
Senast: Mineur
·
Äldre Hörni, är inte så bra på sånt här, så hjälp. Vad ska man - enligt er- ha för skor och strumpor till en ljus, enfärgad sommarklänning... 2 3
Svar
40
· Visningar
2 455
Senast: Miran
·
Äldre Är det väldigt tråkigt att ge bort välgörenhet i present till sin sambo? t.ex att man är hundfadder, världsförälder i ett år eller... 11 12 13
Svar
258
· Visningar
9 952
Senast: sjoberga
·
Kropp & Själ Senaste veckan har jag haft väldigt kraftig huvudvärk och jag förstår inte varför. Ligger främst bakom höger öga/höger sida av huvudet...
Svar
6
· Visningar
935
Senast: kakan89
·
Kropp & Själ Jag befinner mig i ett hypomant tillstånd och har inte sovit på snart 24 timmar. Å innan dess sov jag bara i två timmar pga en medicin... 2
Svar
21
· Visningar
1 835
Senast: cirkus
·
Relationer Med risk för långt inlägg! Finns säkert 100 såna här trådar.. Men jag skulle verkligen behöva lite pepp just nu. Jag och min sambo/ex... 2 3
Svar
42
· Visningar
6 273
Senast: MJLee
·
Trädgård & Växter Jag ÄLSKAR Änglatrumpeter!! Jag har genom åren haft flera gigantiska, som träd, som om vår, sommar och höst översållas av hundratals...
Svar
1
· Visningar
919
Senast: Scata
·
Trädgård & Växter Vi har tyvärr lånat ut vår jättebra bok om dammväxter. Och kommer inte ihåg vad den heter. Och hittar inte rätt när vi letar på nätet...
Svar
0
· Visningar
569
Fritid Flyttade ju in i min lgh för 2 veckor sen, har fått putsa om alla fönster/dammsuga emellan, rengöra element, ta bort klister på 2...
Svar
12
· Visningar
1 743
Senast: Mia_R
·
Äldre Tänkte klippa ihop en snygg försäljningsfilm för min häst och satte mig vid datorn för att göra det i WMW, men tji fick jag, det...
Svar
6
· Visningar
785
Senast: lady_vip
·
IT & mobiler Jag tänkte spara ihop till en robotdammsugare och behöver tips om vilken jag bör satsa på. Jag vill ha: En som går upp på mattor (har...
Svar
7
· Visningar
1 179
Senast: hvala
·
Äldre Jag och min sambo planerar att gifta oss. Han har en bostadsrätt inköpt långt innan vi träffades och det enda vi önskar avtala om är... 2
Svar
24
· Visningar
2 339
Äldre Jag vet att det finns en del andra här som också har icke svensktalande partners, och säkerligen även en och annan svensklärare (SFI... 2
Svar
37
· Visningar
2 683
Senast: AnnDerry
·
Skola & Jobb Om det stämmer vad Aftonbladet rapporterar http://www.aftonbladet.se/senastenytt/ttnyheter/inrikes/article24924962.ab ddå är inte de här...
Svar
6
· Visningar
885
Senast: MiaMia
·
Äldre På ett gammalt kassettband från det glada åttiotalet fanns en låt med som hette Polonäsdansen och när jag läste artisten som sjöng stod...
Svar
3
· Visningar
733
Senast: Skorpion76
·
Äldre jämfört med resten än kroppen? För några år sedan fick jag problem med muskelimflammationer i olika kroppsdelar i underkroppen. Det tog... 2
Svar
21
· Visningar
4 763
Senast: Magnum
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Tillbaka