Allmänt

Ej hästrelaterat om ex.vis samhälle, kropp&själ, skola&jobb, relationer samt om och kring hemmet och olika hobbyer. Ex.vis trädgård, fixande, inredning, prylar, hemelektronik, program, appar och IT. Kultur ex.vis böcker, tv, film, musik m.m. Moderatorer: Mineur, lizan

Filtrera med prefix:

Kropp & Själ I helgen nåddes jag av nyheten att några vidriga ungar skjutit ihjäl en svan i närheten av mig. Svanen i fråga var pappa till sju ägg...
Svar
14
· Visningar
1 128
Senast: Singoalla
·
Skola & Jobb Jag har pluggat fram till nu den 11 juni, då avslutas min sista kurs. Jag har under studietiden jobbat extra via ett bemanningsföretag...
Svar
12
· Visningar
1 489
Skola & Jobb Just nu sitter jag och letar efter hur man egentligen bör använda ibid. vid hänvisningar i fotnot.. Jag vill minnas att när jag läste...
Svar
7
· Visningar
977
Senast: Parat
·
Äldre Hur ska jag tänka? Jag behöver en bil för pendling ca 1 timme enkel väg fem dagar i veckan. Naturligtvis skulle jag vilja ha en bil som... 2
Svar
25
· Visningar
1 794
Senast: Kiwifrukt
·
Äldre Kan Buke hjälpa oss? Vi ska åka iväg i slutet av oktober i år och behöver hjälp att bestämma resmål. Jag vill åka till ett ställe som...
Svar
11
· Visningar
1 017
Senast: Millz
·
Kropp & Själ Med 3kg kvar av graviditetskilona från denna graviditeten börjar jag fundera på min garderob som är under all kritik. Jag har kläder... 2
Svar
20
· Visningar
1 846
Kropp & Själ Jag har bränt mina axlar och nacke! Det gör fruktansvärt ont, svider och jäklas. Så nu behöver jag tips på bra after sun som svalkar... 2
Svar
33
· Visningar
1 294
Senast: sthu
·
Äldre Har ni något ni pysslar med eller gör själva? Jag tänker tex armband, smycken, krämer, sy, snickra, trädgård mm? Och nu menar jag inte...
Svar
0
· Visningar
294
Senast: Seabaz
·
Hemmet Vi ska lägga ut vår lägenhet på marknaden imorgon. Vår mäklare tycker vi ska lägga ut lägenheten någonstans omkring 1 795 000 - 1 895... 2
Svar
37
· Visningar
5 409
Äldre Den här filmen orsakade den här debatten I debatten säger Leif Silbersky att alla ungomar låter väldigt trovärdiga, men när det kommer...
Svar
11
· Visningar
4 154
Relationer Åldersgränsen för att få ha sex är egentligen femton år, men hur blir det om en kille och en tjej är ihop och den ena är femton och den... 7 8 9
Svar
175
· Visningar
15 226
Senast: Skorpion76
·
Äldre Tänkte mig på en liten efterlysning då jag kammar noll när jag googlar!:arghh: Jag är ute efter en låda som är 5 cm hög för att förvara...
Svar
0
· Visningar
1 501
Senast: Emtherlia
·
Äldre Nåväl, mina önskemål är så speciella att de måste ha en egen tråd. :D Jag skulle vilja ha tips på ett par tre drinkar som skulle gå att... 2
Svar
38
· Visningar
2 023
Senast: Mixoman
·
Äldre Har inte så mycket att säga egentligen och hade ingenting hört förrän jag klämde igång TV'n på jobbet. 22 döda, 59 skadade sist jag... 2 3
Svar
48
· Visningar
3 535
Senast: Blue
·
Fritid Jag mejlade nyss mäklaren som sålde vår bostadsrätt för att fråga hur det gick med medlemskapet i föreningen för våra köpare. Vi får ju...
Svar
16
· Visningar
4 301
Skola & Jobb Om man har tackat ja till semestervikariat, men blir erbjuden fast jobb hos annan arbetsgivare, kan man avsäga sig vikariatet då? eller...
Svar
8
· Visningar
848
Senast: sassiball
·
Kropp & Själ Efter 5 år i stalljobb och en hemsk höst behövde jag unna mig en ny garderob då jag levt i stallkläder dessa år. Jag ville göra något... 2 3
Svar
47
· Visningar
3 723
Senast: BernT
·
Kropp & Själ Jag behöver köpa badkläder men hittar inte vad jag ska ha. Den enda jag hittills hittat och som jag vill ha är den här, i den färgglada... 2 3 4
Svar
70
· Visningar
5 754
Senast: monster1
·
Kropp & Själ Egentligen en väldigt kort fråga. Jag letar efter ansiktstvätt (servetter eller att använda med bomullspaddar) som inte behöver sköljas... 2
Svar
34
· Visningar
2 207
Senast: EmmaBovary
·
Äldre Min morfar har gått bort och det har uppdagats en del. Lång historia kort. Mormor gick bort för några år sedan. Min mamma är...
Svar
10
· Visningar
1 480
Senast: Lobelia
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Tillbaka