Allmänt

Ej hästrelaterat om ex.vis samhälle, kropp&själ, skola&jobb, relationer samt om och kring hemmet och olika hobbyer. Ex.vis trädgård, fixande, inredning, prylar, hemelektronik, program, appar och IT. Kultur ex.vis böcker, tv, film, musik m.m. Moderatorer: Mineur, lizan

Filtrera med prefix:

Äldre Som nybliven tvåbarnsmorsa kan jag kallt konstatera att ribban för den personliga hygienen har sänkts drastiskt :yuck: hårtvätt är lyx i... 2
Svar
24
· Visningar
1 609
IT & mobiler En enkel liten fråga. Wordpress - är det något man installerar på datorn eller på webhotellet för onlineanvändning? En förening jag är... 2
Svar
28
· Visningar
1 578
Senast: ameo
·
Relationer Är dom på väg att få sparken :up:
Svar
1
· Visningar
516
Senast: Sporthorse
·
Skola & Jobb Hej! Någon som vet en bra sida med engelsk grammatik, helst lite mera avancerat ? Var 6-7 år sedan jag läste engelska på gymnasiet, har...
Svar
14
· Visningar
1 404
Senast: Lipperta
·
Tjatter Har ni en sån däringa grej? Vad ska man ha den till O_o 2
Svar
37
· Visningar
2 006
Senast: _Elly_
·
Fritid Vad innebär cirklarna överst när man öppnar fb-appen? Alla cirklar (med vänner i) har varit svaga/skuggade tills igår. Men nu är helt...
Svar
6
· Visningar
785
Senast: bettysmatte
·
Kropp & Själ Sucka! Jag har en storlek större rumpa än byst och midja och gillar klänningar. Det lär ju inte direkt vara ovanligt men ändå...
Svar
3
· Visningar
453
Senast: Badger
·
Skola & Jobb Vill någon vänlig människa spalta upp lite kännetecken för de olika bindningarna? Kovalentbindning: Dipol-dipolbindning: Jonbindning...
Svar
0
· Visningar
352
Senast: Emiro
·
Äldre Baksidan av offentlighets principen, när den missbrukas och där det övergår till arbetsmiljö problem. Någon som har råkat ut för en...
Svar
12
· Visningar
1 598
Senast: VLMF
·
Äldre Jag har bestämt mig för att jag vill ha en s.k dash-cam i bussen, och behöver därför tips om vad man bör köpa. Behöver en med batteritid... 2
Svar
36
· Visningar
2 475
Senast: Grazing
·
Äldre Insåg just att det är mindre än 3 veckor tills pappa fyller år. Och jag har kört fast på presentfronten. Vem är pappa då? - Fyller 59...
Svar
14
· Visningar
948
Äldre Nu behöver jag hjälp med tips! Sitter och kollar charterbolagens utbud men hittar ingenting som känns riktigt spot on. Är ledig en ynka... 2 3
Svar
48
· Visningar
3 442
Senast: mamman
·
Äldre En släkting till mig fick idag ett kuvert med tabletter i. Det skulle till ett företag i en annan stad men adressen fanns inte så det...
Svar
6
· Visningar
1 374
Senast: Nemo
·
Äldre Funderar på att dra till Frankfurt för att se mitt favoritband, men var i Frankfurt vill man bo? Spelningen är på Commerzbank-Arena. Jag...
Svar
1
· Visningar
304
Senast: Snubbelfot
·
Relationer Kort och gott, som rubriken lyder. Hur träffades du och din partner? 4 5 6
Svar
105
· Visningar
7 624
Senast: JeayL
·
Äldre Vad finns det för bra bilar som får dra över 2 ton på BE kort? Gärna suv och måste vara 4wd, diesel samt bra kvalitet och hållbarhet...
Svar
9
· Visningar
2 388
Senast: Centaur
·
Äldre Kollade i brevlådan som vanligt när jag kom hem idag. Det var lite räkningar, någon tidning och sådär. Och ett brev adresserat till... 2 3
Svar
55
· Visningar
5 072
Senast: Rosett
·
Fritid Hej, är det någon här som spelar StarStable.com? Jag tycker att det är jätteroligt och skulle vilja ha fler onlinevänner. 2
Svar
27
· Visningar
4 570
Senast: Nizhoni
·
Kropp & Själ Hittade ingen riktigt bra tråd så jag startar en ny. Det är ett vildskott för det är sällsynt men vem vet - kanske det finns någon med... 2 3 4
Svar
67
· Visningar
6 595
Senast: machafuko
·
Skola & Jobb Vad använder ni för kassasystem? Är ni nöjda? Fungerar support etc. bra? Anledningen till frågan är att vi ska byta kassasystem på mitt...
Svar
6
· Visningar
533
Senast: Murray
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Tillbaka