Allmänt

Ej hästrelaterat om ex.vis samhälle, kropp&själ, skola&jobb, relationer samt om och kring hemmet och olika hobbyer. Ex.vis trädgård, fixande, inredning, prylar, hemelektronik, program, appar och IT. Kultur ex.vis böcker, tv, film, musik m.m. Moderatorer: Mineur, lizan

Filtrera med prefix:

Tjatter Natten mot igår vaknade jag precis när jag sprayade nässpray i munnen. :cautious::wtf: Det var meningen att jag skulle dricka vatten... 4 5 6
Svar
110
· Visningar
8 478
Tjatter Jag är ganska ny på instagram och vill gärna ha tips på konton att följa. Förutom mina vänner såklart. De jag hittar hittills och...
Svar
14
· Visningar
1 203
Senast: Killaloe
·
Äldre Har inflyttningsfest den 3 juni och vill göra en eller två goda bål att bjuda på :) De får gärna vara somriga, och inte så dyra :D vet... 2
Svar
30
· Visningar
2 223
Senast: Seabaz
·
Hemmet Vi köpte nya trädgårdsmöbler för fyra år sen. Hillerstorp på EM. Fina ställbara stolar med "nät" i rygg och sits och trä på armstöd och... 2
Svar
35
· Visningar
13 314
Senast: Kaki
·
Hemmet Har precis fått hem mitt nya badkar :love: ! Satt ihop ramen, lagt i karet, monterat silen/pluggen/vad den nu heter... Kvar är att dra...
Svar
18
· Visningar
1 883
Äldre Trillade över en sån här kalluftsfläkt: http://cdon.se/hemelektronik/emerio-fn-108784-1-kalluftsflakt-golv-svart-40cm-p33304411 Vad...
Svar
7
· Visningar
4 271
Senast: kakan89
·
Äldre Jag och avkomman ska besöka en vän i huvudstaden och spendera en dag på Skansen. Tänkte inhysa oss alla på ett hotell i närheten helt... 2
Svar
21
· Visningar
1 446
Senast: lillamy73
·
Kropp & Själ Jag måste ta och sluta snåla på rakblad! SÅ ha nya fräscha blad hemma!
Svar
6
· Visningar
853
Senast: Tranan
·
Skola & Jobb Hej, anonymt nick idag. Jag arbetar som chef på ett företag. Vi tillhör en stor koncern med huvudkontor och HR avdelning i en annan... 6 7 8
Svar
151
· Visningar
13 095
Senast: FannyN
·
Hemmet Jag har vunnit budgivningen på en lägenhet med flera hemska golv som jag vill byta ut. Om golv vet jag mycket lite. Viktigast är den i...
Svar
8
· Visningar
990
Senast: pulkaskurk
·
Äldre Världens konstigaste rubrik jag vet. Bvc jag går till ligger i ett shoppingcentrum. Det är inte privat. Varje gång jag ska till bvc... 2 3 4
Svar
67
· Visningar
3 805
Senast: hoppsann
·
Äldre Skall skicka ett paket till visby med posten, går det som inrikes? 2
Svar
27
· Visningar
3 236
Senast: MiaMia
·
Kropp & Själ I morse fick en sticka i tummen när jag stängde ladugårdsporten. Problemet är att den åkte in djupt så jag kommer inte åt den med en...
Svar
15
· Visningar
14 808
Senast: fejko
·
Äldre I sommar går min bindningstid ut för abonnemanget jag tecknade när jag köpte min telefon. För att dra ner mina telefonkostnader med ett...
Svar
19
· Visningar
1 075
Senast: Niyama
·
Äldre Så först lite bakgrund. Det här gäller en småstad,en ICA och ett COOP, många äldre bor där. Vi har 2-4 tiggare i stan åt gången, just nu... 4 5 6
Svar
105
· Visningar
9 452
Tjatter Vad tycker ni om den nya sommarkakan Toffee Whole Nut? :d:d:d:d av :d:d:d:d:d för mig. Smarrig såklart :D
Svar
1
· Visningar
410
Hemmet Jag behöver hjälp med att hitta en färgglad ljusslinga. Jag vill helst att den ska gå på el, dvs inte behöva batterier. Och inte vara...
Svar
7
· Visningar
777
Senast: Rosett
·
Äldre Jag blir lika förvånad varje gång jag springer igenom ett moln av os från tändvätska. Själv tycker jag det luktar illa och i värsta fall... 2
Svar
37
· Visningar
3 448
Senast: avslutat medlemskap
·
Kropp & Själ Alltså. Vaglar från helvettet. Hur blir man av med dem? Kan inte minnas att jag haft en vagel på flera år. Så i February fick jag den...
Svar
11
· Visningar
2 797
Senast: TinyWiny
·
Tjatter Vad kallar man en nyanställd på Donken O_o
Svar
3
· Visningar
579
Senast: WBanna