Du använder en gammal webbläsare. Den visar troligen inte denna och andra webbplatser på ett riktigt sätt. Du bör uppgradera eller använda en annan webbläsare.
Allmänt
Ej hästrelaterat om ex.vis samhälle, kropp&själ, skola&jobb, relationer samt om och kring hemmet och olika hobbyer. Ex.vis trädgård, fixande, inredning, prylar, hemelektronik, program, appar och IT. Kultur ex.vis böcker, tv, film, musik m.m. Moderatorer: Mineur, lizan
Trädgård & Växter
Jag har en rabatt som skuggas av ett staket (annars är det söderläge). Den är 70 cm x 4,5 m och solen når endast den kanten som är...
Trädgård & Växter
Har lyckats få ett envist myrbo i mitt pumphus.
Trodde att boet hade lyckats gå puts väck i höstas med femton liter kokande vatten, men...
Skola & Jobb
Hjälp en frustrerad.
Sitter med rubriksättningen i en rapport. Markerar den text jag vill ha som rubrik och i samma sekund jag valt blir...
Kropp & Själ
Vi satt ute och åt middag vid picknickborden, hade en liten bebis i famnen och gungade henne lite när jag satt, sen gick vi in och satt...
Kropp & Själ
För en vecka sedan träffade jag en läkare och en psykolog och de bedömde att jag är bipolär och inte enbart lider av svår depression som...
Trädgård & Växter Jag tittade i prognosen och då går det ner mot nollan på lördag natt annars har vi över fem grader. Men nu blir det inget planterat på...
Lantbruksdjur Jag är inne på tredje kläcket för i år... Dock är det bara de från det första som blir kvar hos oss. Där kläcktes 20/28. Alla utom fyra...