Allmänt

Ej hästrelaterat om ex.vis samhälle, kropp&själ, skola&jobb, relationer samt om och kring hemmet och olika hobbyer. Ex.vis trädgård, fixande, inredning, prylar, hemelektronik, program, appar och IT. Kultur ex.vis böcker, tv, film, musik m.m. Moderatorer: Mineur, lizan

Filtrera med prefix:

Tjatter Vill minnas att vi hade en liten tråd för några år sedan där folk var mer (eller mindre) exalterade över återkomsten. Men nu då? Har ni...
Svar
1
· Visningar
488
Senast: Raderad medlem 6459
·
Äldre Hej, Är det någon som vet vad det här är för insekt?mycket små och kryper i flertal på väggarna runtom i huset. imageupload
Svar
2
· Visningar
1 251
Senast: A_NN_A
·
Skola & Jobb Var hittar man vilket kollektivavtal man har på jobbet? Jag vet att vi tillhör Handels men har försökt leta fram just det kollektivavtal...
Svar
9
· Visningar
641
Senast: em-pirre
·
Äldre Den alltmer urvattnade rödgröna röran verkar lägga fram bränsle/bilbeskattande förslag som riktat, slår hårt mot landsbygden. Vi har... 9 10 11
Svar
204
· Visningar
7 225
Senast: Snurrfian
·
Tjatter Jag har nyligen upptäckt detta med waist training! :eek: Vet inte riktigt hur jag ställer mig till idéen att forma om sina magmuskler... 6 7 8
Svar
148
· Visningar
32 236
Senast: Zinfernia
·
Äldre I morgon lördag är det äntligen dags, kvällen vi väntat på sedan maj förra året.... Som vi laddat upp inför gemensamt här på buke... 39 40 41
Svar
806
· Visningar
31 176
Senast: voltis
·
IT & mobiler Nu är det katastrof! Equipe appen går verkligen inte att få att fungera på min snart stenålders telefon. Vad ska man ha för ny telefon...
Svar
7
· Visningar
804
Senast: Karfitsa
·
Äldre Hej buke! Läste detta och vill gärna höra era reflektioner: Ung kvinna frågar om sparande inför framtida barn, ca 4-5 år framåt i... 2
Svar
22
· Visningar
2 244
Senast: Modest
·
Kropp & Själ Är det någon som provat söka vård via appar (KRY, Min doktor) och vill delge erfarenheter från detta? I och med att den traditionella... 3 4 5
Svar
83
· Visningar
6 371
Senast: Roheryn
·
Äldre Vad säger du om klockan när den är fem i eller fem över halv? Säger du fem i halv eller fem över halv eller säger du tjugofem minuter i... 2 3 4
Svar
64
· Visningar
11 454
Senast: Seabaz
·
Äldre Hur blir man av med grävling utan att skrämma katter? Det bor en enveten grävling i trädgården. Den gör i sig ingen större skada, bökar... 2
Svar
37
· Visningar
4 993
Senast: musen21
·
Fritid Jag skulle vilja ha en app i min telefon där man kan få sin bortslarvade telefon att ge ifrån sig ljud genom fjärrstyrning från en annan...
Svar
5
· Visningar
630
Senast: ameo
·
Äldre Jag är övertygad om att det _går_ att göra en smulpaj som är fri från både gluten och laktos, men blir det gott? Någon som provat? Mina...
Svar
17
· Visningar
1 955
Senast: cute_beast
·
Kropp & Själ Hade oskyddat sex i torsdags, i fredags upplevde jag att det kliade i underlivet samt att flytningarna luktade märkligt. Inte...
Svar
3
· Visningar
684
Senast: kakan89
·
Kropp & Själ Nu behöver jag Buke-hjälp för jag har drabbats av något konstigt. Igår var det väldigt soligt och varmt. Jag jobbade i trädgården hela...
Svar
9
· Visningar
892
Senast: sthu
·
Äldre Hejsan! Jag har köpt en ring i vitt guld med dekor runt hela ringen, och inskrift på insidan. Den blev en storlek för stor mej :cry...
Svar
5
· Visningar
436
Senast: kamomillo
·
Relationer Batra chock :eek:. Vad är det som händer? Som en blixt från en klar himmel... 5 6 7
Svar
120
· Visningar
6 179
Senast: Gammeln
·
Skola & Jobb Bukes egen söka-jobbb-skola, kanske? Efter tio år på samma ställe har jag fastnat i vinkelvolten och börjat kolla på andra jobb...
Svar
1
· Visningar
421
Kropp & Själ Detta är intressant, det verkar som abortmotståndarna lyckats flytta fram sina schackpjäser så pass att frågan fått luft under vingarna... 16 17 18
Svar
356
· Visningar
24 537
Senast: kryddelydd
·
Äldre Jag har länge velat till Alsace och nu verkar det som om det kommer hända.. eller vi kommer iallafall åka på bilsemester I Tyskland och...
Svar
5
· Visningar
441

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Tillbaka