Allmänt

Ej hästrelaterat om ex.vis samhälle, kropp&själ, skola&jobb, relationer samt om och kring hemmet och olika hobbyer. Ex.vis trädgård, fixande, inredning, prylar, hemelektronik, program, appar och IT. Kultur ex.vis böcker, tv, film, musik m.m. Moderatorer: Mineur, lizan

Filtrera med prefix:

Tjatter Här kan vi snack om allt om har med musik att göra. Fråga efter vad låtar heter eller vilka artister som sjunger. Vi kan även slänga in...
Svar
2
· Visningar
762
Senast: Skorpion76
·
Äldre Okej, dessa Fitbits - är de bra? Tänker främst på Fitbit Flex som är den enda jag möjligtvis eventuellt kan ha råd med. Det är tänkt som...
Svar
8
· Visningar
768
Senast: kanelsvans
·
Relationer Har ni skrivit samboavtal? Pojkvännen vill att vi ska skriva nu när vi flyttar ihop "på riktigt" och det är självklart okej för mig att...
Svar
14
· Visningar
1 040
Senast: clusia
·
Tjatter Från en av kvällsblaskorna i veckan. "Svart får stångade polis i skrevet."
Svar
1
· Visningar
873
Senast: Clabbe
·
  • Låst
Tjatter Vi kollar på sista avsnittet av Sommaren med släkten. 98 99 100
Svar
1 998
· Visningar
64 302
Äldre Jag behöver tips på varifrån jag kan beställa bra stödstrumpor! Gärna i roliga färger. Har beställt några par från vårdväskan men tycker...
Svar
12
· Visningar
917
Senast: pimy
·
Äldre Jag inser att min garderob består av svarta t-shirts som jag alltid använder för att det är det enda som sitter bekvämt. Vanliga från HM...
Svar
13
· Visningar
932
Äldre Ska flyga utomlands snart, och kommer då byta flyg i USA. Esta är fixat för byte, men med alla larm om problem med... 2
Svar
30
· Visningar
2 283
Senast: 95johsv
·
Kropp & Själ Om lite mindre än en vecka är det dags att ta fram handduken och plocka syrener... Vi kommer ihåg Douglas Adams och Sir Terry Pratchett...
Svar
10
· Visningar
723
Senast: sthu
·
Hemmet Vi har precis köpt lägenhet och även om det är långt kvar till inflytt så är jag jättesugen på att börja spåna kring småsaker i...
Svar
6
· Visningar
1 227
Senast: MiniLi
·
Hemmet Någon som har tips på insynsskydd för ett fönster? Tycker det inkräktar lite väl in mot ena grannen. Vi har enplans och dom tvåplans och...
Svar
14
· Visningar
2 312
Senast: MiniLi
·
Äldre Den förra tråden är full, så dags att fortsätta med en ny! Inviger med en bild på mig och min plutt Vera Wang :love: Bonusfilm för... 43 44 45
Svar
881
· Visningar
209 198
Senast: pepp
·
Kropp & Själ Vad äter ni för middag ni som jobbar "kontorstider". Jag ska börja på nytt jobb vilket kommer innebära längre dagar och kortare tid för... 2
Svar
25
· Visningar
1 924
Kropp & Själ På tisdag har jag en tid för klipp och färg hos min frisör och jag är sugen på något lite nytt. Jag kör balayage när jag är hos henne...
Svar
1
· Visningar
497
Skola & Jobb Jag skriver här ytterst sällan nu för tiden (var mer aktiv för massa år sedan under annat nick). Men nu behöver jag lite hjälp och råd... 2 3
Svar
40
· Visningar
2 416
Senast: Blixten
·
Äldre Mitt centrallås har börjat krångla och jag undrar, hur funkar ett sånt där lås egentligen? Krånglet yttrar sig så, att bakluckan går i...
Svar
5
· Visningar
5 683
Senast: Snubbelfot
·
Hemmet Är på jakt efter en handdukshängare till en ganska liten toa med dusch. Den ska vara för 1-2 duschhanddukar och kravet är att inte...
Svar
6
· Visningar
728
Hemmet Idag fick jag för första gången se den lägenhet jag får nycklarna till om drygt två veckor. Det är nybygge, så visningen skedde i en... 2 3 4
Svar
71
· Visningar
11 693
Senast: Kilauea
·
Mat Behöver lite inspiration! Fyller år snart och ska bjuda ~12 vänner på lite kalas. Många av dem är vegetarianer så jag tänkte därför köra... 2
Svar
28
· Visningar
2 318
Kropp & Själ I alla år har jag haft problem med torra förhårdnader på fotsulorna, som måste filas o smörjas för att förebygga smärtsamma sprickor...
Svar
0
· Visningar
627
Senast: vallhund
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Tillbaka