I dag har min IPO club haft tavlingar. Jag har varit dar sedan fore 8 imorse och kom inte hem forran efter 6 ... mycket at gora och mycket vind och sol, men det var roligt trots att jag inte tavlade.
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
Skall du på KONGFERENS? Då måste du uppdatera i titta in i kökstråden. Vi vill veta allt om utfodringen.Vilken helg! Synd att fen tar slut. Bra tid med dejten/tjejen! Och förra chefen ringde och vill sicka mig till Barcelona i 5 dagar för att de behöver mig i framtiden och att de behöver det jag ska lära mig i Barcelona
Utbildning i en mjp skrivare. Jag ska lära mig hur man fixar den modellen. Så mekatronik och lite programmering.Skall du på KONGFERENS? Då måste du uppdatera i titta in i kökstråden. Vi vill veta allt om utfodringen.
Jag har fått årets första myggbett men men, det är dags att starta dagen och åka på klubbtävling på Solängen A startar nog vid 10:40 skulle jag tro.
Ja. Det var hon verkligen. Hon var min bästa vän i många år. Jag saknar henne väldigt mycket fortfarande. Kan vakna ibland och känna henne intill mig.@Klara: Kisse var så fin
Ska ta och utmana JB och se om jag kan vinna en brottningsmatch mot honom.
Knockout på 1 minut vore trevligt som omväxling.
Ja. Det var hon verkligen. Hon var min bästa vän i många år. Jag saknar henne väldigt mycket fortfarande. Kan vakna ibland och känna henne intill mig.
Mygg är onödiga. Jag hade fyra myggbett på ena benet förra helgen. Och min sambo får aldrig några. Orättvist!Jag har fått årets första myggbett men men, det är dags att starta dagen och åka på klubbtävling på Solängen A startar nog vid 10:40 skulle jag tro.
Dom lämnar djupa avtryck i hjärtat.Det är lika för mig med Tassa, man är så van att ta hänsyn till två katter när man ger dem mat osv så det känns så konstigt när det bara är en
Mygg är onödiga. Jag hade fyra myggbett på ena benet förra helgen. Och min sambo får aldrig några. Orättvist!
Får prova med en rak höger och en krokig vänster och en bensax på samma gång så kanske jag har en chansHan verkar vara lite klurig men lycka till!
Får prova med en rak höger och en krokig vänster och en bensax på samma gång så kanske jag har en chans