Allmänt

Ej hästrelaterat om ex.vis samhälle, kropp&själ, skola&jobb, relationer samt om och kring hemmet och olika hobbyer. Ex.vis trädgård, fixande, inredning, prylar, hemelektronik, program, appar och IT. Kultur ex.vis böcker, tv, film, musik m.m. Moderatorer: Mineur, lizan

Filtrera med prefix:

Relationer Underbart sköna typer :D. Dom går på A-kassa, får sjukbidrag o hela baletten. Njuter av livet nere på grillen i byn. Hur skulle dom... 2
Svar
27
· Visningar
1 568
Senast: Raderad medlem 68338
·
Äldre Slängde ganska nyligen bort de gamla löpskor som fått agera vandringsskor sina sista mil, och börjar nu fundera på om jag borde köpa... 2 3
Svar
56
· Visningar
2 545
Senast: Anders
·
Kropp & Själ Någon här som går och intimvaxar sig på salong? Vad har ni för erfarenheter? För och nackdelar? Hur länge brukar det hålla innan det är...
Svar
1
· Visningar
570
Senast: lady_vip
·
Äldre Vi bytte batteri till bilen oktober då det var helt slut. Jag kunde ha kört 20 mil i sträck, dvs. laddat upp batteriet ordentligt för... 2
Svar
25
· Visningar
2 822
Kropp & Själ Snart kanske jag står utan häst. Jag kommer sakna det men samtidigt ska det bli skönt att lägga tusenlapparna på sparande istället...
Svar
5
· Visningar
500
Senast: Monkie
·
Kropp & Själ Träningsvärk inom citationstecken, för jag tror inte att det är träningsvärk. Men det känns som en öm muskel. Jag får det lite då och...
Svar
6
· Visningar
1 354
Senast: Inglorion
·
Kropp & Själ Det ska jag göra:-) Dock har jag i-landsproblemet att jag inte har valt vilket ännu. Har ni några trevliga tips? Jag tror att jag vill... 2 3
Svar
48
· Visningar
3 133
Senast: Inglorion
·
IT & mobiler Veckoslutets nya virus har fått mig att fundera lite. VAD är det som sparas när man gör en backup på datorn? Är det något mer än...
Svar
3
· Visningar
590
Äldre Jag har precis sett sista avsnittet av Bones. Den serien har hållit på i 12 säsonger så mycket har ju hänt. Bara för skojs skull började...
Svar
12
· Visningar
1 320
Senast: Habina
·
Äldre Behöver egentligen bara skriva av mig, fick ett samtal tidigt i går morse från en vän. Våran gemensamma vän sen 25 år tillbaka hade gått...
Svar
19
· Visningar
1 185
Senast: ekra
·
Äldre ...bara för att få automat? Jag köpte "ny" bil i höstas inför hunden. Kör dagligen via hunddagis till jobbet vilket innebär en väg med... 2
Svar
22
· Visningar
1 574
Senast: Tranan
·
Trädgård & Växter Jag skulle behöva en dränkbar pump att ta upp vatten ur en bäck med tillhörande damm till växterna. Problemet är att jag inte har...
Svar
19
· Visningar
2 541
Senast: sthu
·
Hemmet ..eller hur jag nu ska formulera det :D Vill köpa hem köttlåda från en gård som har KRAV-grisar och det säljs ju då bara i hel o halv... 2
Svar
24
· Visningar
5 639
Senast: mamman
·
Kropp & Själ Efter att ha producerat två ungar har min kropp gått bananas. Den är allmänt rätt risig efter graviditeterna och dessutom en tråkig... 2 3
Svar
40
· Visningar
2 969
Senast: TinyWiny
·
Hemmet Vi har ju bara haft vår värmepump ett litet tag, så det är möjligt att vi gör fel på något vis, men ÄR det helt generellt lite...
Svar
5
· Visningar
628
Senast: Pudlan
·
R
Kropp & Själ Jag är på jakt efter en aktivitet som kan utföras i grupp i Stockholm. Jag hade gärna sett att vi gjort exempelvis femkamp på Gröna Lund... 2
Svar
22
· Visningar
1 644
Senast: Thalia
·
F
Kropp & Själ Hur många timmar sömn får du? Varför är sömnproblem så vanliga och kan man lösa det utan mediciner? 2 3 4
Svar
79
· Visningar
5 095
Senast: Amanda_F
·
Skola & Jobb Jag har ett dilemma. Eller det vet jag inte. Men jag har aldrig vetat vad jag vill göra i framtiden, inte på riktigt. Jag tänkte ett...
Svar
18
· Visningar
1 606
Senast: Dorinda
·
Hemmet Funkar det? hur högt behöver man mellan säng och tak? Rummet är bara 2.05 cm högt i tak. Måtten på rummet är 320 * 260 så det är ju...
Svar
3
· Visningar
5 475
Senast: sassiball
·
Äldre Vi ska lägga om lånen efter en ny värdering och jag funderar på om det är värt att byta bank? Helst av allt vill jag ha en fysisk bank...
Svar
14
· Visningar
904

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Tillbaka