Läif&Billy

Om man kan slå nytt rekord på jaktskyttebanan och fara fram så en Kung Fu panda ja då kan man faktiskt jobba också och inte fuska till sig bidrag
Alltså Gammeln, du har inte fattat det fina i att utnyttja systemet till 150% och att flyga "under radarn" med tjuvskytte, hembränning, svartjobb och egen haschodling i växthuset. Det blir en livsstil helt enkelt. :p

Alltså Gammeln, du har inte fattat det fina i att utnyttja systemet till 150% och att flyga "under radarn" med tjuvskytte, hembränning, svartjobb och egen haschodling i växthuset. Det blir en livsstil helt enkelt. :p
Precis som många andra som sätter detta i system för att slippa jobba:mad:

Sen tycker jag att poliserna var alldeles för flata. Dom skulle ha satt dit Läif för fortkörning, vårdslöshet i trafik samt kidnappning av farmor. Men dom slapp minnsan undan och fick köra vidare med farmor i baksätet och hemtjänsten var fly förbannad :rage:

Liknande trådar

Relationer Varning för långt desperat inlägg. Jag vet inte hur jag ska börja. Jag och min sambo skaffade en gård för några år sedan. Det blev så...
4 5 6
Svar
106
· Visningar
10 864
Senast: corzette
·
  • Artikel Artikel
Dagbok Är i någon slags fas. Det är egentligen bra och absolut livsnödvändigt men också ibland superjobbigt. Drabbas av insikter som verkligen...
Svar
0
· Visningar
395
Senast: miumiu
·
Relationer Träffade en kille på tinder för lite mer än ett år sedan. Han bodde 5 h ifrån mig men han jobbade mycket i samma stad som mig. Vi...
12 13 14
Svar
265
· Visningar
22 654
Senast: Whoever
·
Skola & Jobb Någon som är mer insatt än vad jag är nu för tiden? Om det är ok för PA att jobba dygn, och om det får fortsätta vara ok? Jag har i...
2
Svar
28
· Visningar
3 349
Senast: malumbub
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Tillbaka