Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
En frys som heter baby till salu?? Och ingen annan än jag reagerar på detta..??
(Jag har så många frågor.. VEM pitchade det namnet och fick med sig de andra på företaget? HUR kom vederbörande på det.. eller är jag den enda som får mycket udda bilder i huvudet av detta namn på en frys?? )
Den ska inte flytta.Den har alltså tickat sedan innan jag föddes, den har alltid stått i ett av uthusen
Tack - men tyvärr lite för lång transport till Stockholm.Tack så mycket för tips!! Jag PMar dig länk så du har den där
Låter gott! Men om jag var som du skulle jag fråga om de inte kunde göra flintastekar av skinkan istället. Passar jättebra att lägga på grillen snart!Halv gris i låda ca 35 kg 107 kr/kg
0,5 kg fläskfilé, 4 kg kotletter ( skivor), 3 kg karré ( skivor), 7,5 kg skinka( muskelstyckat i innanlår, ytterlår,fransyska, rostbiff och luffarfilé), 2 kg bogstek, 1,5 kg revben, 4,5 kg sidfläsk, 2 kg fläsklägg, 2 kg fläskben, 4,5 kg färs
Kvarts gris i låda ca 15-20 kg 117 kr/kg
2 kg kotletter(skivor), 1,5 kg karré ( skivor), 4 kg skinkstekar, 1 kg bogstek, 0,75 kg revben, 2,25 kg sidfläsk, 1 kg fläsklägg, 1 kg fläskben, 2,25 kg färs
så står det
En eh "normal" rektangulär historia som är lika stor som kylen den står bredvid.. (Säger hon som bott med en sån där kombihistoria med hälften frys hälften kyl och nu äntligen kan få plats med lite mer.. hoppas oxå på att smaken ska vara bättre även om jag främst vill köpa pga hur djuren har det )