Allmänt

Ej hästrelaterat om ex.vis samhälle, kropp&själ, skola&jobb, relationer samt om och kring hemmet och olika hobbyer. Ex.vis trädgård, fixande, inredning, prylar, hemelektronik, program, appar och IT. Kultur ex.vis böcker, tv, film, musik m.m. Moderatorer: Mineur, lizan

Filtrera med prefix:

Skola & Jobb Kan man som kriminell få jobb inom vården? Jag tänker på de jobb man kan få som outbildad. T ex. timvikarie inom åldringsvården under... 5 6 7
Svar
136
· Visningar
9 503
Kropp & Själ Hej alla, Jag använder ansiktsprodukter från Maria Åkerberg och har gjort så sen förra sommaren. Men, för ett tag sen började ansiktet...
Svar
3
· Visningar
634
Senast: lady_vip
·
Fritid Jahap, nästa I-landsproblem, har plockat upp massa gosedjur som legat i källaren alldeles för länge, i morgon ska de tvättas, tippar på...
Svar
7
· Visningar
6 099
Senast: Vallmo
·
Kropp & Själ Ungefär två gånger om året, typ en gång i halvåret, så blir jag hemskt yr i ca två dagar. Det är såpass att jag blir sängliggande. Är...
Svar
7
· Visningar
795
Senast: Retro
·
Äldre Hej, jag ska resa ensam mellan Kiruna och Östersund och kommer behöva byta tåg en gång under resan, byte kommer vara på Sundsvalls C...
Svar
10
· Visningar
1 231
Senast: Brandgul
·
Skola & Jobb Hej alla! I sommar kommer jag behöva hitta ett alternativt sätt att ta mig till jobbet några veckor. Orsaken är en avstängning av...
Svar
5
· Visningar
633
Senast: Cattis_E
·
Äldre Då Microsoft publicerar rättningar för övergivna operativsystem som WinXP kan det finnas skäl till att läsa på lite om elakheten...
Svar
0
· Visningar
329
Senast: Jeffery
·
Äldre Nära vårt nya hus ligger en boplats, där man kan hitta ruiner efter i alla fall fyra olika byggnader. Tydligen går historien tillbaks...
Svar
11
· Visningar
1 931
Äldre Hej, jag undrar hur mycket kostar en tågbiljett för en som är 14 år?
Svar
8
· Visningar
1 339
Hemmet Har bestämt att jag ska köpa ett sittbadkar (eller minibadkar som jag föredrar att kalla det, eftersom sittbadkar låter som något Agda...
Svar
16
· Visningar
2 962
Kropp & Själ Dags för det anonyma kontot igen. Efter en långvarig torka har jag för en tid sedan träffat en man att sexa med. Vi bor inte nära...
Svar
8
· Visningar
1 229
Senast: Ponylove
·
Kropp & Själ Funderar på att operera min näsa. Har problem med att näsvingarna dras inåt mot näsväggen när jag andas genom näsan. Dvs jag i princip... 2
Svar
22
· Visningar
2 193
Senast: Tora
·
Äldre Podcast! Alltså jag har inte ens fattat vad det är innan, har hört det nämnas men liksom inte orkat bry mig. Men, det verkar ju som att...
Svar
9
· Visningar
991
Senast: gul_zebra
·
Skola & Jobb Hrm... Har fått en knepig uppgift på jobbet. Jag behöver beställa något som jag inte vet vad det heter, eller var jag ska hitta. Och det...
Svar
2
· Visningar
549
Äldre Finns det något sätt/internetsida att leta efter parfym efter innehåll? Jag har några favvodofter som alla kostar en slant och kan...
Svar
9
· Visningar
986
Senast: MCP
·
Äldre Vad har ni? Behöver något annat än min skinnjacka, något bekvämare och något mindre svart :p
Svar
2
· Visningar
396
Senast: Ramona
·
R
Kropp & Själ Är det någon här som har gått i EMDR-terapi? Eller arbetat med det? Jag tycker det låter som riktig humbug men när jag googlar verkar... 2
Svar
37
· Visningar
2 540
Senast: mandalaki
·
Äldre Jag har insett att min älskade bil börjar bli gammal.... :cry: Han är nu 13 år gammal och har rört på sig över 22k mil.... Har varit en... 2 3
Svar
40
· Visningar
2 608
Senast: voltis
·
Relationer Jag har ett ovanligt småsint dilemma... Det är så att jag (som vanligt) ska på ett antal bröllop den här sommaren. Kul för mina... 3 4 5
Svar
80
· Visningar
6 551
Senast: bollen__
·
Äldre Snart smäller det igen! Dags för semifinal 2! Som vanligt ser jah fram emot att läsa era livekommentarer och alla kommentarer... 7 8 9
Svar
168
· Visningar
4 715
Senast: voltis
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

• Tandproblem på båda katterna
  • Mellanpudel
  • Uppdateringstråd 31