Allmänt

Ej hästrelaterat om ex.vis samhälle, kropp&själ, skola&jobb, relationer samt om och kring hemmet och olika hobbyer. Ex.vis trädgård, fixande, inredning, prylar, hemelektronik, program, appar och IT. Kultur ex.vis böcker, tv, film, musik m.m. Moderatorer: Mineur, lizan

Filtrera med prefix:

Skola & Jobb Skulle behövs lite input om utbetalning av arvoden Det finns ett beslut på årsarvoden för delar av en förenings styrelse (ordförande...
Svar
13
· Visningar
683
Kropp & Själ Hej vet inte hur jag ska förklara men det har just nu hänt ett litet drama på mitt jobb kärleks drama då detta är vad jag har hört än... 2 3
Svar
40
· Visningar
3 532
Senast: annie_cool
·
Äldre Välkomna till årets första officiella ESC tråd! :banana::banana::banana: För er som inte vet vad ESC är, så är det förstås Eurovision... 2 3
Svar
43
· Visningar
2 307
Senast: corzette
·
Kropp & Själ Jag har rökt i 15 år! :nailbiting: Vissa perioder mer och vissa mindre. Jag har på dessa år rökt upp ca 200.000kr. Det är 1/3 av vad... 2
Svar
35
· Visningar
2 719
Senast: ainasoja
·
Relationer Tänker att det borde finnas någon mer som har tänkt gifta sig nästa år? Här kan vi väl dela med oss av lite tips och idéer samt visa...
Svar
9
· Visningar
730
Senast: Carand
·
Hemmet Halloj alla bukebakare därute ska baka en kaka till farmors minnesstund, receptet är för en vanlig rund löstagbar form, vi blir gansa...
Svar
3
· Visningar
4 772
Senast: hvala
·
  • Låst
Relationer Dags för ny tråd! Nu kör vi! :banana: 99 100 101
Svar
2 004
· Visningar
109 633
Senast: LenaH
·
Kropp & Själ Känner du igen dig i följande situation? Du ska gå och ta en fika med ett gäng kompisar och alla de andra röker utom du. När ni har... 12 13 14
Svar
269
· Visningar
14 895
Senast: Milosari
·
Äldre Ska försöka samla mod till mig och kolla upp bolån. Men behöver tips på hur jag ska gå till väga. Jag kommer behöva låna till allt, men...
Svar
11
· Visningar
828
Senast: lizzie
·
Äldre Har bytt mobil OCH operatör. Allt startade upp idag. Mobilen (Samsung s7) har jag använt på wifi hemma i några dagar, och då fått...
Svar
0
· Visningar
262
Senast: bettysmatte
·
Kropp & Själ Två cancerbesked i familjen på tre veckor båda icke behandlingsbara dottern nyopererad och nu gammelhunden sjuk. Han har kräkts och bara...
Svar
13
· Visningar
1 105
Senast: Mirre
·
Äldre Sprang över en annons där man hyrde ut ett torp som saknade el och vatten men har öppen spis och började fundera. Första tanken är "Gud... 2
Svar
31
· Visningar
4 068
Senast: Bison
·
Kropp & Själ Eftersom jag äter minimalt med animaliska produkter ("nästanvegetarian" till vardags och "sympativegan" när jag träffar särbon) brukar... 2
Svar
35
· Visningar
2 188
Senast: vallhund
·
Äldre Vi (eller mest min sambo) håller på och förbereder för svärmors begravning. Han ville att jag skulle hjälpa honom att hitta en vacker...
Svar
2
· Visningar
612
Senast: Tranan
·
Kropp & Själ Hej vet inte hur jag ska skriva men behöver lite tips och råd hur ska jag ska hjälpa min vän så här är då läget. Hon är 28 ¨år och två... 2
Svar
20
· Visningar
1 599
Senast: annie_cool
·
  • Låst
Tjatter Jag funderar på om jag ska äta nu eller senare :confused: 99 100 101
Svar
2 010
· Visningar
56 169
Senast: EmmaBovary
·
Kropp & Själ Nu kommer ny tråd i annat ämne. Jag är sjukskriven för vad som står på intyget stress och ångest, bor tilsammans med sambo och 2 barn 11...
Svar
6
· Visningar
1 172
Senast: Vallmo
·
Kropp & Själ Juli 2016 ramlade jag av hästen, bet hål i läppen och fick sy ett par stygn på akuten (syddes på insidan av läppen men hade bitit helt...
Svar
7
· Visningar
1 257
Senast: Thrillie
·
Kropp & Själ Jag var tvungen att ringa psykiatrisk jour häromdagen, och det slutade i en bilresa till St Görans psykakut. Det var helt enkelt ett... 2
Svar
22
· Visningar
1 883
Senast: hier
·
Trädgård & Växter Jag hyr ett torp där "gräsmattan" mer eller mindre är ängsmark nästan. Klipper man inte "gräset" blir det 30-40 cm högt och det dyker...
Svar
16
· Visningar
1 657
Senast: Snubbelfot
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Tillbaka