Du använder en gammal webbläsare. Den visar troligen inte denna och andra webbplatser på ett riktigt sätt. Du bör uppgradera eller använda en annan webbläsare.
Allmänt
Ej hästrelaterat om ex.vis samhälle, kropp&själ, skola&jobb, relationer samt om och kring hemmet och olika hobbyer. Ex.vis trädgård, fixande, inredning, prylar, hemelektronik, program, appar och IT. Kultur ex.vis böcker, tv, film, musik m.m. Moderatorer: Mineur, lizan
Kropp & Själ
Två cancerbesked i familjen på tre veckor båda icke behandlingsbara dottern nyopererad och nu gammelhunden sjuk. Han har kräkts och bara...
Kropp & Själ
Nu kommer ny tråd i annat ämne.
Jag är sjukskriven för vad som står på intyget stress och ångest, bor tilsammans med sambo och 2 barn 11...
Trädgård & Växter
Jag hyr ett torp där "gräsmattan" mer eller mindre är ängsmark nästan. Klipper man inte "gräset" blir det 30-40 cm högt och det dyker...
Hästnyheter På grund av personalbrist finns det inte längre jourveterinärer i fyra kommuner på Höglandet under kvällar, nätter och helger.
Något som...
Hundavel & Ras Jag mar två mellanpudlar i min närhet, ej släkt med varandra, verkar pigga och alerta och båda gillar att träna, men jäklar vad mycket...