Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
Exakt en vecka kvar till första semifinalen!
Nu måste väl fler ha plöjt igenom låtarna och har lite kommentarer och topplistor att komma med?
Idag börjar semi 2 sina repetitioner, men tyckte att en gemensam tråd skulle bli rörig, så startar kanske en semi 2 tråd snart också
Håller just på att lyssna igenom och rangordna på ett nogsamt analytiskt sätt, men jag tappar geisten någonstans när jag kommit till Island - Tjeckien och de sista.
Vad jag kan säga är i alla fall att jag har ett jättefavoritbidrag i semifinal 1 och det är BELGIEN. Har bara snabblyssnat lite på Italien eftersom jag hört att den skulle vara favorittippad, men hittills har jag inte hört något som är bättre än Blanches indie-inspirerade låt. Lite orolig att den inte matchas rätt live dock men går den inte till final så ska jag EUROVISION-RASA.
Kanske sticker den ut genom att vara så lågmäld och hon bara står rakt upp och ner på scenen?
Låten var en av storfavoriterna innan de började repetera, efter det har den sjunkit drastiskt. Det är nog ett tecken på att den inte funkar live.
Ibland är det så, låtar som funkar hemma/i bilen etc försvinner i mängden i ESC, det betyder ju inte att låten är dåligSuck, nej det är väl för "svårt"/händelsefattigt för många då men jag personligen föredrar ju det framför t ex den hysteriska koreografin i t ex Sveriges bidrag. Jag har lyssnat igenom Belgiens bidrag ett antal gånger utan videon också och är fortfarande hooked! Tycker hennes röst är speciell och jäkligt bra till låten dessutom. Heja Blanche!
Äh man får äta mkt snacksMen vad sent det börjar, och vad länge det ska hålla på! Jag lär inte orka se allt..
De brukar ju ha svenska låtskrivare.- Azerbaijan. Ofta hög kvalitet från detta land, också årets bidrag borde räcka. (Men apropå text, så vad menas med "amazed/surrounded by thorn jeans"?)
Men vad sent det börjar, och vad länge det ska hålla på! Jag lär inte orka se allt..
Äh man får äta mkt snacks
Dottern är mest sur då hon vill se hela men har skola i morgon, och brukar sova,20:00. Så 21:00 är sent men lovat att hon får Se Robin iaf