Du använder en gammal webbläsare. Den visar troligen inte denna och andra webbplatser på ett riktigt sätt. Du bör uppgradera eller använda en annan webbläsare.
Allmänt
Ej hästrelaterat om ex.vis samhälle, kropp&själ, skola&jobb, relationer samt om och kring hemmet och olika hobbyer. Ex.vis trädgård, fixande, inredning, prylar, hemelektronik, program, appar och IT. Kultur ex.vis böcker, tv, film, musik m.m. Moderatorer: Mineur, lizan
Kropp & Själ
Jag har en dotter som är 10 och jag ser att hon börjar få lite pormaskar på näsan.
Hur bör en person som inte använder smink ta hand om...
Kropp & Själ
Har en tanke om träning, vart man än läser så står det att träning är bra för sömnen, men det står inget om hur man ska göra om man får...
Skola & Jobb
Jag bokade hotellrum i London för jag ska dit på konferens, men tänkte även ta några dagar extra för att träffa en kompis.
Jag bokade en...
Kropp & Själ
Det var längesen jag skrev här nu, och jag vet egentligen inte varför...men jag behöver någonstans att ventilera och jag glömmer aldrig...
Trädgård & Växter
Vi har mestadels mossa på baksidan av huset som vi nu skulle vilja få väck och sätta gräs istället. Vilka vis är effektiva men som ändå...
Hästnyheter På grund av personalbrist finns det inte längre jourveterinärer i fyra kommuner på Höglandet under kvällar, nätter och helger.
Något som...
Hundavel & Ras Jag mar två mellanpudlar i min närhet, ej släkt med varandra, verkar pigga och alerta och båda gillar att träna, men jäklar vad mycket...