Allmänt

Ej hästrelaterat om ex.vis samhälle, kropp&själ, skola&jobb, relationer samt om och kring hemmet och olika hobbyer. Ex.vis trädgård, fixande, inredning, prylar, hemelektronik, program, appar och IT. Kultur ex.vis böcker, tv, film, musik m.m. Moderatorer: Mineur, lizan

Filtrera med prefix:

Relationer Har tappat bort förnuftet totalt och vet inte längre vad jag känner och vad jag vill. Ex sedan en månad tillbaka gör allt för att vi ska... 2
Svar
27
· Visningar
4 105
Kropp & Själ Jag har en dotter som är 10 och jag ser att hon börjar få lite pormaskar på näsan. Hur bör en person som inte använder smink ta hand om... 2 3
Svar
49
· Visningar
4 574
Senast: Ramona
·
Äldre När det gäller uppdelning av ekonomi i ett samboförhållande - spelar det någon roll för er om ni bor i hyrd eller köpt bostad? Dvs hyrd...
Svar
10
· Visningar
715
Senast: starcraft
·
  • Låst
Tjatter Trådrubriken säger temat på tråden rätt bra :angel: Tog friheten att lägga till alternativet :) 99 100 101
Svar
2 016
· Visningar
113 539
Senast: vallhund
·
Kropp & Själ (jättelång tråd) Min bror är ute på jävligt djupt vatten och just nu bryr jag mig ärligt talat inte så mycket om vilka beslut han tar... 2
Svar
21
· Visningar
2 535
Senast: vallhund
·
Relationer Vad hittar ni på för bus när er partner är borta? Själv köper jag färdiglagad mat. Hur bekvämt som helst. Diska behöver man inte heller... 3 4 5
Svar
83
· Visningar
7 503
Senast: julgrisen
·
Tjatter Jag ska till Friends ikväll och se på Depeche... Skulle gärna äta ngt innan... går från jobbet vid fyra- fem och äter gärna innan det är...
Svar
6
· Visningar
783
Senast: EmmaBovary
·
Äldre Jag och familjen ska på en tredagarsresa till London i slutet av maj och jag kollar nu runt efter saker att hitta på. Den mesta av tiden...
Svar
16
· Visningar
783
Senast: machafuko
·
Äldre "Efter Nordiska motståndsrörelsens första maj-demonstration i Falun – nu säger SD-politikern Elvine Lindell att hon tycker att... 2
Svar
28
· Visningar
1 508
Senast: mandalaki
·
Kropp & Själ Har en tanke om träning, vart man än läser så står det att träning är bra för sömnen, men det står inget om hur man ska göra om man får...
Svar
17
· Visningar
937
Senast: Atiksa
·
Kropp & Själ Efter att ha hängt med små barn mer än vanligt senaste tiden har jag börjat fundera på när kommer de att börja minnas vad de är med om... 2
Svar
31
· Visningar
2 166
  • Låst
Trädgård & Växter Jag startar en ny tråd för vill bli inspirerad av allas planer! :up: Fröförsäljarna har ju börjat vakna, har ni hittat något nytt... 99 100 101
Svar
2 001
· Visningar
91 659
Senast: Scata
·
Hemmet Vad kostar det på ett ungefär att få installerat markiser på två fönster? Det ena fönstret ca 1 meter brett och det andra något bredare...
Svar
6
· Visningar
674
Senast: Monifa
·
Hemmet Har precis flyttat in i en lägenhet. När jag var och kollade på den så fanns det gardinstänger. Efter urstädning, noll :D Är det jag... 2
Svar
30
· Visningar
15 456
Senast: Rosett
·
Skola & Jobb Jag bokade hotellrum i London för jag ska dit på konferens, men tänkte även ta några dagar extra för att träffa en kompis. Jag bokade en...
Svar
18
· Visningar
1 773
Senast: mandalaki
·
Kropp & Själ Kort bakgrund: jag mådde väldigt dåligt i tonåren vilket ledde till att jag var inaktiv, tröståt en massa o gick upp väldigt mycket i...
Svar
10
· Visningar
1 802
Senast: tanten
·
Äldre Jag brukar köpa strumpbyxor från H&M. Svarta, 40 den. Tyvärr har de en söm längst fram som syns igenom rätt tydligt om jag har till...
Svar
16
· Visningar
2 990
Kropp & Själ Det var längesen jag skrev här nu, och jag vet egentligen inte varför...men jag behöver någonstans att ventilera och jag glömmer aldrig... 2 3
Svar
58
· Visningar
4 484
Senast: Sonic76
·
Trädgård & Växter Vi har mestadels mossa på baksidan av huset som vi nu skulle vilja få väck och sätta gräs istället. Vilka vis är effektiva men som ändå...
Svar
10
· Visningar
3 005
Senast: Zewz
·
Äldre Hej alla bukare, jag behöver lite hjälp av er. Jag ska på möhippa i helgen och ska ha med mig en liten present som ska symbolisera våran...
Svar
4
· Visningar
2 038
Senast: Zewz
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Tillbaka