Visst, det är skillnad. Jag är änka och att vara det är inte en tillstymmelse till jämförbart med att ens partner är bortrest. Uttrycket känns ganska hånfullt faktiskt...
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
Visst, det är skillnad. Jag är änka och att vara det är inte en tillstymmelse till jämförbart med att ens partner är bortrest. Uttrycket känns ganska hånfullt faktiskt...
Visst, det är skillnad. Jag är änka och att vara det är inte en tillstymmelse till jämförbart med att ens partner är bortrest. Uttrycket känns ganska hånfullt faktiskt...![]()
Visst, det är skillnad. Jag är änka och att vara det är inte en tillstymmelse till jämförbart med att ens partner är bortrest. Uttrycket känns ganska hånfullt faktiskt...![]()
Töserna är ännu mer tokiga i bönor än vad jag är så det är bara maken som inte gillar det. Han kan dock konsten att peta i sig i princip vad som helst även om han inte gillar det. Inte levergryta dock men där är även min gräns nådd för länge sedanDet händer, men det är rätt ovanligt. Den som lagar mat lagar åt hela familjen, känns liksom enklast så (plus att det blir inte lika trångt runt spisen). Den andra underhåller barnet eller är på jobbet, också en anledning att laga åt alla!
Jag önskar att jag var en sån som kunde peta i mig allt! Både jag och min man är lite petiga med mat, mat ska vara GOTT annars är det ingen poäng. Då kan jag lika gärna äta fil och flingorTöserna är ännu mer tokiga i bönor än vad jag är så det är bara maken som inte gillar det. Han kan dock konsten att peta i sig i princip vad som helst även om han inte gillar det. Inte levergryta dock men där är även min gräns nådd för länge sedan![]()
OT men gud vad konstigt jag läste det därÄr inte hemma själv så ofta, längre perioder alltså. Men däremot så brukar jag lämna min sambo hemma själv emellanåt, och sova över hos mor, så hon får titta ifatt på alla hemska serier hon följer
Hon får såklart titta när jag är hemma också, men det är så många och oftast vill vi se annat som går på tv tillsammans.
Haha, ja det hade varit tokigtOT men gud vad konstigt jag läste det därjag fick för mig att det var din mor som följde hemska serier och undrade varför du åkte dit för dem
![]()
Jag gissar att du är flata, då blir resonemanget logisktHaha, ja det hade varit tokigt![]()
IndeedJag gissar att du är flata, då blir resonemanget logiskt![]()
Haha va torrt detta lät, något roligare hade jag ju kunnat passa på med. Men jag njuter även av tystnaden, klappar extra mycket på hunden och pillar mig lite extra i naveln, men det var ju inte så upphetsande det hellerÄr ensam hemma just denna helg faktiskt. Att mannen är borta påverkar egentligen inte så mycket, mer än att vi hade gjort något tillsammans om han var hemma. Men nu har han tagit med sig barnet så jag sitter i soffan och äter godis, det hade jag inte gjort om hon var hemmaIkväll blir det hämtpizza, mest för att slippa lägga "egentiden" på disk
Och i morgon blir det hästrelaterad sysselsättning hela dagen.
Det kanske är skillnad beroende på hur man bor då. Vi bor i hus dvs jag kan dammsuga eller spela relativt hög musik oavsett tid på dygnet utan att störa grannarna. Men jag kan ju inte göra det om sambon eller hans barn är hemma så klart då blir ju de störda även om de stänger dörren. Vi har även tv i sovrummet då vi båda gillar att ligga och titta samtidigt som vi inte har något vardagsrum så då blir det ju också rätt stor skillnad på hur man beter sig om någon är hemma eller ej. Det gäller förvisso både barnen och sambon (hans barn).@monster1 Nä, ingenting alls som jag kan komma på förutom maten. Jag menar, är han hemma umgås vi ju och är han inte hemma går inte det men i övrigt rullar allt på som vanligt tycker jag. Ingen skillnad i tv-tittande eller hur jag sover eller vad det nu kan vara.
Eller ja, är han hemma och sover när jag går upp så stänger jag sovrumsdörren, annars lämnar jag den öppen. Så det är ju en skillnad.