Dollar store har billiga med. Annars frågar man på fb. Finns alltid vänner som har liggandes hemma.Blir en sväng till Jysk sen dom hade ju jättebra pris på enkla stänger!
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
Dollar store har billiga med. Annars frågar man på fb. Finns alltid vänner som har liggandes hemma.Blir en sväng till Jysk sen dom hade ju jättebra pris på enkla stänger!
Min lägenhet har en hatthylla modell bastant. Aldrig sett en så rejäl hatthylla. Ful är den också, hade gärna haft en finare men får väl nöja mig med denna.
Så kan man ju göra men då syns ju hålen i väggenMin nyrenoverade hyresrätt hade en gammal ful hatthylla. Jag plockade ner den och hade en golvstående istället. Jag stod inte ut med att se eländet. Skruvade upp den igen när jag flyttade.
La i spackel och målade överSå kan man ju göra men då syns ju hålen i väggen
Hos mig måste jag isf tapetsera om också. Beige tapeter med vita spackelfläckar är inte snyggt.La i spackel och målade över
Hos mig måste jag isf tapetsera om också. Beige tapeter med vita spackelfläckar är inte snyggt.
Samma erfarenhet. De fastskruvade fästena finns, övrigt har jag köpt eget. Bor i det kommunala bostadsbolaget. Flyttade för två veckor sedan till en helt nyproducerad lägenhet med fastskruvade fästen och hatthylla.Jag har också bott så och i alla fanns hatthylla och beslaget vid fönstren.
Min lägenhet har en hatthylla modell bastant. Aldrig sett en så rejäl hatthylla. Ful är den också, hade gärna haft en finare men får väl nöja mig med denna.
Min har inte heller persienner men en del andra i huset har. Byggt på 40-talet och helrenoverat 2001.Vi fick inte ens persienner när vi flyttade in i nya lägenheten. Den var nybyggd 2016 och vi är de första som bor i den. Vi fick köpa det själv, gick på 7000kr. För persienner, galet.