Gardinstänger hyresrätt

Min lägenhet har en hatthylla modell bastant. Aldrig sett en så rejäl hatthylla. Ful är den också, hade gärna haft en finare men får väl nöja mig med denna.

Min nyrenoverade hyresrätt hade en gammal ful hatthylla. Jag plockade ner den och hade en golvstående istället. Jag stod inte ut med att se eländet. Skruvade upp den igen när jag flyttade.

Har aldrig varit med om att något annat än den vita grejen på väggen är det som sitter kvar.
Det är en standard pryl, lättaste sättet att fästa är precis som de har gjort i de andra rummen annars finns det en liten distans grej som man kan trä in i mitten och fäst i. (kolla med en välsorterad affär så har de koll)
De svarta du har fått "kvarlämnat" är nog Ikea ser väldigt lika ut de jag har haft.

Jag har också bott så och i alla fanns hatthylla och beslaget vid fönstren.
Samma erfarenhet. De fastskruvade fästena finns, övrigt har jag köpt eget. Bor i det kommunala bostadsbolaget. Flyttade för två veckor sedan till en helt nyproducerad lägenhet med fastskruvade fästen och hatthylla.

TS - allt med gardiner finns på IKEA. Har du långt dit kan du skicka efter. Jag har expanderbara gardinstänger som enkelt ställs in i lagom längd.

Vi fick inte ens persienner när vi flyttade in i nya lägenheten. Den var nybyggd 2016 och vi är de första som bor i den. Vi fick köpa det själv, gick på 7000kr. För persienner, galet.

Vi fick inte ens persienner när vi flyttade in i nya lägenheten. Den var nybyggd 2016 och vi är de första som bor i den. Vi fick köpa det själv, gick på 7000kr. För persienner, galet.
Min har inte heller persienner men en del andra i huset har. Byggt på 40-talet och helrenoverat 2001.

Det fanns gardinstång, sån där enkel vit med returer, när jag flyttade in. Tidigare hyresgäst hade även lämnat kvar microvågsugn och taklampa i hallen.

Liknande trådar

Hemmet Jag står i bostadskö hos alla dom stora bolagen i städerna runt omkring mig till och med nere i Skåne då jag kan tänka mig att bo vid...
2 3 4
Svar
60
· Visningar
1 668
Senast: kolblakkur
·
Hemmet Efter att ha haft min älskade etta på Södermalm i över 23 år har jag nu bestämt mig för att sälja den då jag inte bott i den på snart...
Svar
17
· Visningar
812
Senast: MiniLi
·
Hemmet Det är +20 i (hyres)lägenheten när vi mäter temperatur en bit in, men lägenheten känns kall. Vi bor på 1a våningen och har källaren...
Svar
14
· Visningar
801
Senast: jemeni
·
Hemmet Har köpt en lägenhet och även om det i grunden inte är några fel på den, så finns det en hel del jag skulle vilja fräscha upp. Ytskikt...
Svar
2
· Visningar
272
Senast: Badger
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

Tillbaka