Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
Kanske byta/tvätta draperiet oftare? Jag tycker duschdraperier är äckliga och köper nytt åtminstone 1 gång om året Skulle aldrig tänka tanken att tvätta detTvättade mitt duschdraperi enligt tvättråden och det krympte ändå 20 cm. Blev inte ens rent, typ svartmögel? Måste väl investera i duschväggar..
Kanske byta/tvätta draperiet oftare? Jag tycker duschdraperier är äckliga och köper nytt åtminstone 1 gång om året Skulle aldrig tänka tanken att tvätta det
Nope tänker inte börja tvätta det Dock kommer nog det nyaste hålla sig fräscht bättre, har badkar och jag har alltid draperiet på utsidan, plus att det sitter så högt upp att det inte hamnar på golvetKlorin är din vän Jag kör Klorin-tvätt lite då och då så håller det sig fräscht.
Jag är inne på mitt andra draperi sen jag flyttade in 2003. Har nog tvättat det nuvarande en gång och har haft det länge, över 5 år. Sköljer av det efter varje dusch och hänger det fritt så det torkar. Inget mögel. Får inte mögel i kakelfogarna heller.Kanske byta/tvätta draperiet oftare? Jag tycker duschdraperier är äckliga och köper nytt åtminstone 1 gång om året Skulle aldrig tänka tanken att tvätta det
Att min lokala pizzeria har skrivit "4 olika ostar" på quattro formaggio istället för att skriva ut vilka ostar det är.
Känner du också mitt ex?SJUKT irriterad på en snubbe som är så jävla lättkränkt. Han beskyller mig för både det ena och det andra men ser inte sin del i det hela.
Maybe i do!Känner du också mitt ex?
Att min lokala pizzeria har skrivit "4 olika ostar" på quattro formaggio istället för att skriva ut vilka ostar det är.
Det brinner snart seriöst i min skalle av alla som skiter i att börja meningen med "det". De skulle antagligen skriva Brinner snart seriöst i min skalle.
Eller Sitter en kille på bussen och grejar med mobilen. Jaha, har du glömt frågetecknet möjligen? Nävisst nä, du menar DET sitter en kille osv.
Det ser så slappt ut att jag blir galen! Hur svårt är det skriva tre jävla bokstäver?
Kanske byta/tvätta draperiet oftare? Jag tycker duschdraperier är äckliga och köper nytt åtminstone 1 gång om året Skulle aldrig tänka tanken att tvätta det