Allmänt

Ej hästrelaterat om ex.vis samhälle, kropp&själ, skola&jobb, relationer samt om och kring hemmet och olika hobbyer. Ex.vis trädgård, fixande, inredning, prylar, hemelektronik, program, appar och IT. Kultur ex.vis böcker, tv, film, musik m.m. Moderatorer: Mineur, lizan

Filtrera med prefix:

Äldre Halvt spinn off på min tråd från igår ang. att köpa hus i annan stad. Vi fortsätter att fundera och tankarna finns på att OM vi skulle... 2 3
Svar
50
· Visningar
4 426
Senast: Piek
·
  • Omröstning Omröstning
Äldre Om det finns några ytterligare nördar i ämnet här. Viss tveksamhet. Jag kommer i alla fall att sitta och sjunga temat från Disney's... 8 9 10
Svar
180
· Visningar
5 637
Senast: åke
·
Hemmet Jag och sambon kollade på en lägenhet igår som faktiskt verkar kunna gå riktigt billigt. Det föreligger ganska stort renoveringsbehov...
Svar
15
· Visningar
2 378
Senast: Vallmo
·
Kropp & Själ Mitt liv är en jävla soppa och jag orkar inte kämpa mer. Jag orkar inte. Jag vet inte vad jag ska ta mig till och ser inget ljus alls... 3 4 5
Svar
81
· Visningar
11 047
Senast: Vallmo
·
Kropp & Själ Jag behöver lite input från er som joggar. Jag har precis tagit tag i min löpträning igen efter att ha haft uppehåll sen i september...
Svar
9
· Visningar
725
Senast: Zinfernia
·
Äldre Jag är så besviken. :( Jag ställer alltid upp och för 2 veckor sedan fick min syster och sambo låna min bil för att hämta ett skåp. Det... 5 6 7
Svar
123
· Visningar
8 916
Kropp & Själ Jag kan inte vara ensam här inne om att att ha en neuropsykiatrisk funktionsnedsättning. Hur får ni era liv att fungera? 12 13 14
Svar
266
· Visningar
16 821
Senast: Fan of Bill
·
Hemmet Jag håller på att ta in offerter för flytthjälp och blir inte riktigt klok på de jag får in då priserna varierar kraftigt. Ett företag... 2
Svar
21
· Visningar
1 668
Senast: As_Vegas
·
Kropp & Själ Hej någon som vet hur man klarar att sluta med zolpidem? Jag har ätit denna tablett 10 mg varje dag i ca 3 veckor, först ca 2 veckor...
Svar
9
· Visningar
1 790
Senast: vallhund
·
Äldre Någon som har tips på bra poddar? Eller annat att lyssna på när man pendlar långt? 2
Svar
33
· Visningar
2 414
Senast: Malin_L
·
Äldre När man har köpt en helt ny tröja, finns det någon risk att det finns kvar kemikalier eller bakterier från tillverkningen efter en 40... 8 9 10
Svar
180
· Visningar
18 148
Senast: aetheh
·
Äldre 1. Vilket sätt firar ni helst valborg? 2. Hur firar ni i år? 3. Någon speciell mat eller annan tradition som ni "alltid" vill ha? 4. Får... 2
Svar
35
· Visningar
1 810
Senast: Skorpion76
·
Tjatter Det här är en tråd för människor med författarambitioner, men inte tillräckligt med tid och/eller koncentration i sitt liv för att kunna...
Svar
2
· Visningar
407
Senast: Luff
·
Skola & Jobb Sökte en plats som Elingenjör i Australien bara för att varför inte. Nu mejlar dom om en skype intervju... 2 3
Svar
46
· Visningar
4 636
Äldre Årets viktigaste tråd... Men vad är det som orsakar den karaktäristiska doften hos tandläkaren? Det slog mig senast idag, på vår... 2
Svar
21
· Visningar
6 826
Senast: vallhund
·
Hemmet Jag har köpt rullgardiner som jag ska sätta upp i fönstren, så jag slipper bli bländad av solen, speciellt med tanke på att det är en...
Svar
12
· Visningar
3 867
Skola & Jobb Det här stör mig lite just nu. Ok, jag har inget alls emot barns försäljning av Majblommor om våren, det är en slags tradition till och... 7 8 9
Svar
179
· Visningar
16 619
Svar
0
· Visningar
380
Senast: Zinfernia
·
Skola & Jobb Jag letar efter ett ord med innebörden att två saker är lika och därmed aldrig används samtidigt. Både A och B ger resultatet X, alltså...
Svar
2
· Visningar
619
Senast: Araminta
·
  • Låst
Tjatter Kalle förklarar med allvarlig stämma "Nu är det strid mellan den Vita och den Röda Rosen och tusen sinom tusen själar skola gå in i... 33 34 35
Svar
691
· Visningar
19 166
Senast: Magnum
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Tillbaka