jag menade inte att luras
Jag ville ju för det första inte röständra i DL1 pga att jag ville förhäxa samma som jag röstat på = tydligt i spioninfon iom att jag var ensam om den rösten...
Sedan kom jag ju på att den enda som säkert skulle få info var ju onda spionen så lika bra att röständra
Lite tur där att LenaH blev käk sedan
men jag trodde faktiskt att hon VAR onda spionen mina pm till LL:
"och jag tycker att Magnum la en bra första röst dessutom- jag var lite inne på samma tanke- dock med en annan "angel"
(dålig humor!!)
Mn just för att hon skrev det där med i allas åsyn fick faktiskt mig att fundera över om hon är ond spion - det kändes ju så
"
följt av
"jag hade om jag vore ond spion velat få med att jag kan se ( kakinästornet- hallååååå??) och dessutom så att alla kan se?? ja ja LenaH är ju inte som jag men jag reagerade verkligen på det men tänkte att jag inte går igång mot det för då kanske de i lyan tror att jag är ond spion
"
dagen efter när LenaH blivit käk
"och tänka sig att jag hade rätt om LenaH som ond spion- jag kan ju säga det att jag ALDRIG hade käkat LenaH om jag var i lyan tyckte hon var den som var starkast kandidat till att ha den rollen igår - hon vinkade ju supertydligt om att synas( dvs har info) och i öppen dager = hello här är jag!!"
nu har lenaH skrivit att hon inte medvetet vinkade- men men kanske omedvetet?