Idag ska jag på återbesök på kliniken med min häst, hoppas på något positivt resultat.
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
Omväxlande liv det här.
Jag mår och känner mig i stort sett som en 99-åring just nu. Blir andfådd av att resa mig upp och gå fem meter. Hjärnan går i gröt och jag funderar på hur jag ska klara ekonomin när jag inte kan jobba längre - om typ ett par månader.
Får jag blod så funderar jag på om jag ska skaffa en eller två hundar när jag pensionerar mig. jag är full av nya idéer och planerar vad jag ska göra till helgen. När jag är dålig funderar jag på hospice tll hösten - och hur jag ska hålla huset frostfritt när jag inte bor här. Helgen är andningshålet när jag kan ligga på soffan och titta i taket.
Det vidrigaste är att ingen vet om jag kommer att ha det såhär resten av det liv jag har kvar eller om det går att göra något åt.
Ska ta blodprov på onsdag. Önskar intensivt att värdet ska vara lågt nog för att motivera blodtransfusion.
Jävla skitliv!
Här är det klarblå himmel och sol.Nu så snöar det
Inte ett dugg avundsjuk, inte ett dugg...Vilket sätt att vakna på!
lyvkilg och kär!
och lite grädde på moset.
ett sms från blodcentralen att en patient fick användning av mitt blod.
Hann titta ut ett par gånger innan jag registrerade att det ligger snö på backen det var inget min hjärna ville se tydligen
Omväxlande liv det här.
Jag mår och känner mig i stort sett som en 99-åring just nu. Blir andfådd av att resa mig upp och gå fem meter. Hjärnan går i gröt och jag funderar på hur jag ska klara ekonomin när jag inte kan jobba längre - om typ ett par månader.
Får jag blod så funderar jag på om jag ska skaffa en eller två hundar när jag pensionerar mig. jag är full av nya idéer och planerar vad jag ska göra till helgen. När jag är dålig funderar jag på hospice tll hösten - och hur jag ska hålla huset frostfritt när jag inte bor här. Helgen är andningshålet när jag kan ligga på soffan och titta i taket.
Det vidrigaste är att ingen vet om jag kommer att ha det såhär resten av det liv jag har kvar eller om det går att göra något åt.
Ska ta blodprov på onsdag. Önskar intensivt att värdet ska vara lågt nog för att motivera blodtransfusion.
Jävla skitliv!
Njuter av tanken på att jag är ledig imorgon
Fy, vilken otroligt jobbig situation. Önskar att det reder sig åtminstone så det blir klarhet i vad det är som händer i din kropp.Omväxlande liv det här.
Jävla skitliv!