Bildtråd nr 8!

Alltid lika snygg :love:

Hittade en pormaskmask i Vietnam så testade den och färgade brynen :D
Visst hade du tatuerat dina? :)

Ahhh!! Har sett att folk använt sådana!
Yes det har jag! Dock är bilderna tagna förra veckan så det är innan "ingreppet", brynen är målade på bilderna :)

Du får visa bilder på ögonbrynen! :D Och du är SKITSNYGG som vanligt.

TACK! :love:

Såhär blev de! (i vanliga fall har jag alltså tunna gles bryn som jag fyller i). Jag ska på återbesök 1 feb och kan då göra dem bredare eller ändra ngt osv om jag vill. Men eftersom det är en tatuering så är det ju bra att börja light ;) Jag har inget smink på bilderna förutom lite läppglans på efter-bilden.

FÖRE:

bryn1.jpg

EFTER: (de är lite kladdiga av vaselin och ngt röda pga att de är nygjorda här).
bryn3.jpg

Fler bilder finns här: https://www.odalisquemagazine.com/blogs/all-tomorrows-parties

Hon har som ni ser ändrat formen lite, gjort dem fylligare och lyft formen på dem ngt. Jag är jättenöjd!

Såhär blev de! (i vanliga fall har jag alltså tunna gles bryn som jag fyller i). Jag ska på återbesök 1 feb och kan då göra dem bredare eller ändra ngt osv om jag vill. Men eftersom det är en tatuering så är det ju bra att börja light ;) Jag har inget smink på bilderna förutom lite läppglans på efter-bilden.

FÖRE:

bryn1.jpg

EFTER: (de är lite kladdiga av vaselin och ngt röda pga att de är nygjorda här).
bryn3.jpg

Fler bilder finns här: https://www.odalisquemagazine.com/blogs/all-tomorrows-parties

Hon har som ni ser ändrat formen lite, gjort dem fylligare och lyft formen på dem ngt. Jag är jättenöjd!

Åh vad snyggt det blev! Jag skulle nog vilja göra något liknande då jag inte har några ögonbryn alls. Jag är närapå albino = vita ögonbryn. :laugh:

FÖRE:

bryn1.jpg

bryn3.jpg

Fantastiskt snyggt! Och ser inte alls "fejk" ut utan de passar dig riktigt bra.
Min vän gjorde i december och det blev också bra.
Funderar själv faktiskt...

Jag idag! Såriga läppar p.g.a mår dåligt för tillfället :grin:

17353184_10154098179411841_3221305395896429068_n_58cd3ab7ddf2b36f8fb07fc4.jpg

Och igår när jag drack vin och hade fotosession med mig själv :D

17358567_10154097031291841_8534482766800934187_o_58cd3b652a6b2258844076e1.jpg

Liknande trådar

Gnägg Hej! Den här tråden är för alla oss som har en PRE eller som gillar rasen PRE eller som bara vill diskutera PRE. :) Vore kul att få...
2 3 4
Svar
65
· Visningar
9 096
Senast: Fiorano
·
  • Låst
Kropp & Själ Dags för en ny tråd! Jag kopierar helt fräckt Mineurs intro-inlägg från förra tråden, för det är så fint ❤️ — Vi fortsätter att...
99 100 101
Svar
2 006
· Visningar
70 975
Senast: Mineur
·
Tjatter Välkomna till leken “skyll er själva som ger mig ideer”. Då jag just nu är lite upptagen blir det inga roliga teman eller uppdateringar...
40 41 42
Svar
827
· Visningar
14 522
Senast: Niyama
·
Relationer Jag såg att min gamla tråd från i våras hade låsts, men jag fick så himla mycket fina och kloka ord av er den gången, så jag gör ett...
7 8 9
Svar
166
· Visningar
24 616

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

• Tvättstugedrama
Tillbaka