LindgrenV
Trådstartare
Vi får hitta på en annan tycker jag!Vad gullig du är! Är fortfarande sur för att jag inte kunde komma till fotograferingen.
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
Vi får hitta på en annan tycker jag!Vad gullig du är! Är fortfarande sur för att jag inte kunde komma till fotograferingen.
Underbara bilder!Jag och min vapendragare.
Underbara bilder!
Länge sedan man såg er dalmatiner, är det bra med honom?
Vi får hitta på en annan tycker jag!
Farmor fyllde 70 igår så jag kammade till mig lite
Åh men tack! Har sparat i typ fem år mvh obotlig noppareVad snygg du är! Önskar att jag hade så snygga naturliga ögonbryn. Mina vill aldrig växa
Jag idag:
Planen med den här risiga bilden var att jag ville föreviga hur långt mitt hår är just nu, och hur fina vågiga lockar jag fick till den dagen. Tänkte inte på att det inte direkt syns så väl med svart hår på en svart tröja när det dessutom är taskig kvalitet på bilden (som inte ens fick med längden). Men jag tar så sällan kort på mig att den får vara med ändå. Notera att det är samma frisyr som min avatar, trots att den ritades för tio år sedan!
Haha, det är faktiskt flera som sagt det Och jag kan nog efter visst övervägande se att det finns likheter.Du ser ut som Mary från Downton Abbey.
@EmmaBovary Jag läste just din tråd på senior och beklagar verkligen Oavsett ditt hår, som ÄR fantastiskt i sig självt, så är du väldigt vacker!