Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
Och till råga på eländet gick finalen i England!!!Den minns jag jätteväl!
"Beatles gav oss sin musik
Flickor tjöt med vilda skrik
Alla skivor har vi kvar
Vi ska minnas Ringo Starr
och George och Paul och John"
Stort
Men så underbart!!!!!Bara för att jag delade ett par inlägg från ESC i går dök denna upp på min "rekommenderade sida" på YouTube:
Haha ja visst gör han!Portugals sångare liknar min gamla granne (@elefanten )!
Även jag fattar låten först när jag hör den där versionen. Portugisen stod helt klart i vägen för sin låt.Bara för att jag delade ett par inlägg från ESC i går dök denna upp på min "rekommenderade sida" på YouTube:
Ja precis! Så fruktansvärt pinsamt.Och till råga på eländet gick finalen i England!!!
5 år för att han moonade i några sek , jissesLäste just att moonaren Vitalii Sediuk just nu hålls av ukrainska myndigheter i 72 timmar innan han ska stå till svars för sitt tilltag och riskerar fängelse i upp till 5 år och böter. Känns kanske som ett lite dyrt pris att betala för några sekunders uppmärksamhet/provokation (iofs var det väl 200 miljoner människor som såg hans bleka rumpa vicka i direktsändning, men ändå...)
Jag gillar faktiskt Australien, men i videon, inte live.Det fanns faktiskt några riktigt bra låtar i ESC 2017. Jag lyssnade precis på Ungerns låt igen och den var riktigt stark, även Norge borde fått en bättre placering, hade jag fått välja så hade jag skickat ner Rumäniens joddelfiasko samt Italiens gorilla och skickat upp Norge och Ungern.
Moldavien var ju helt ok, men knappast bättre än Ungern.
Jag gillar också AustralienJag gillar faktiskt Australien, men i videon, inte live.
Har kollat på musikvideon, WOW! Vilken otrolig röst och härlig melodi, text och mening med låten. Gillar den skarpt! Fast han var ju jätteduktig även live, hans röst stod ut redan från start.Jag gillar faktiskt Australien, men i videon, inte live.
Nja jag gillade verkligen låten i videoformat, men tyckte inte den var lika stark live, han kändes lite stel där?Har kollat på musikvideon, WOW! Vilken otrolig röst och härlig melodi, text och mening med låten. Gillar den skarpt! Fast han var ju jätteduktig även live, hans röst stod ut redan från start.
Det är nog för att dom står så nära publiken, svårt att höra vad man sjunger då kanske?Nja jag gillade verkligen låten i videoformat, men tyckte inte den var lika stark live, han kändes lite stel där?
Men otroligt charmig kille och svenskarna gav honom många poäng
Bara för att jag delade ett par inlägg från ESC i går dök denna upp på min "rekommenderade sida" på YouTube: