Jag kompenserar med att se reprisen av MTV Movie & TV Awards. Öppningsnumret är en miljard gånger roligare.
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
Fel låt vann?
/nollkoll
Fel låt vann?
/nollkoll
Då är det precis som det ska vara.Det var inte ens en låt. Det var en pretto-snubbe som stod stilla och vred sina händer.
Precis som Robin då som sjunger att han inte kan fortsätta leva för att tjejen är så jävla snyggOch det här med budskap... han sjunger om en man som inte är hel och vars liv inte är värt nåt om han inte får vara med kvinnan han älskar. Urk.
Jag tyckte Portugal var fullkomligt värdelös. Efter att ha läst El País artikel och intervju med honom, där han pratar om hur han avskyr Eurovision och minsann inte har nån TV så kände jag att min uppfattning om honom som superpretto förmodligen stämde.
Kommer inte kolla nästa år faktiskt, kvaliteten var så låg i år och musiken är nuförtiden antingen bara jättedålig eller jättetråkig. Förr var det i alla fall underhållande.
Inte läst ngt om honom innan faktiskt, och ev hälsoproblem har jag hört lite lätt om bara i dagarna.Jag tyckte Portugal var fullkomligt värdelös. Efter att ha läst El País artikel och intervju med honom, där han pratar om hur han avskyr Eurovision och minsann inte har nån TV så kände jag att min uppfattning om honom som superpretto förmodligen stämde.
Kommer inte kolla nästa år faktiskt, kvaliteten var så låg i år och musiken är nuförtiden antingen bara jättedålig eller jättetråkig. Förr var det i alla fall underhållande.