Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
Men hur många kan uttala det i Sverige?Consigliere (är väl egentligen en maffiaterm)
Gör de? Det har jag aldrig hört.Mig kallar han massa söta saker tills jag berättade för honom att i sverige kallas flickvänner för 'regeringen' så nu är jag 'the gouvernment' efter det
Vissa "roliga" män gör det. Jag har förvisso berättat det för min man men då som i "kan du fatta idiotin", inte för att exportera eländet.Gör de? Det har jag aldrig hört.
Ah, gissade att det skulle vara något sådant. Mycket märkligt och olustigt uttryck hursomhelst, tycker jag.Vissa "roliga" män gör det. Jag har förvisso berättat det för min man men då som i "kan du fatta idiotin", inte för att exportera eländet.
Gör de? Det har jag aldrig hört.
Men herregud vad äckligt. Jag vet inte riktigt vad mer man kan säga, faktiskt."Höhö ja bäst jag kollar med regeringen innan", "ja göra det, en lydig man är en lycklig man".
"Höhö ja bäst jag kollar med regeringen innan", "ja göra det, en lydig man är en lycklig man".
Japp, det var din undermåliga grammatik jag syftade på när jag skrev "Herregud vad äckligt", det fattar du väl?Herregud.
Japp, det var din undermåliga grammatik jag syftade på när jag skrev "Herregud vad äckligt", det fattar du väl?
Ok, du vara förlåten!Givetvis! Nämen jag skrev först "ja bäst att göra det" men sen såg jag att det var lite många bäst i den meningen så jag ändrade om lite.
Mvh så att alla Förstår att jag sett mitt Misstag.
Alltså jag har aldrig fattat hur en man med någon typ av självkänsla, värdighet och respekt kan använda det uttrycket. Hade ett ex som sa så om mig en gång, jag skällde ut honom efter noter (dessutom var det typ så långt ifrån sanningen han kunde komma)Vissa "roliga" män gör det. Jag har förvisso berättat det för min man men då som i "kan du fatta idiotin", inte för att exportera eländet.
Tror det är en generationsfråga i första hand. Få män under 40 skulle nog säga det. Och de under 40 som gör det är nog de som gått Livets hårda skola på facebook.Gör de? Det har jag aldrig hört.
Låter logiskt!Tror det är en generationsfråga i första hand. Få män under 40 skulle nog säga det. Och de under 40 som gör det är nog de som gått Livets hårda skola på facebook.
Hur många kan STAVA det i SverigeMen hur många kan uttala det i Sverige?
Skulle "Support" vara något?Tack för alla förslag, men jag lämnar nog spåret och funderar i en helt annan riktning!
Du tar dig tiden att gå in här bara för att skriva att du skrattar åt folk? Vad fantastiskt sympatiskt av dig.Alltså
Några av er har just gjort min morgon
(fast det visste jag ju redan när jag valde att skriva ut det om regering )