Fläder döljer effektivt all spritsmak. :devil:

Pims är ju annars en höjdare. Fanns förut på systemet, annars på närmsta Tax Free eller Storbtitannien. Blandas ut med lemonad (eller fruktsoda eller liknande), häll i gurka och annan frukt. Mums !

Vitt vin, vodka och alkoholfri cider (päron eller äpple). Och sen lägga i en massa frukt (vindruvor, Kiwi och jordgubbar brukar vi ha). Jättegott och lättdrucket!

Tack för alla tips! Kommer bli en fläderbål.. är dock i valet och kvalet om det blir med vin eller nån slags sprit..

Tranbärsjuice, Passoa, fruktsoda och någon sprit (jag är inget fan av vodka så jag tar finlandia). Blanda efter behag (tokfull blir du om du blandar en fjärdedel av allt, men såklart, minska på spriten om du inte vill ha fulla gäster) och sedan skivad stjärnfrukt, apelsin, nätmelon eller andra lite mer exotiska frukter

Yum yum yum

Liknande trådar

Mat Hej, jag hoppas detta ligger under rätt rubrik (mat). :) Varje år har min familj tävling kring jul om vem som gör den godaste...
Svar
19
· Visningar
480
Senast: Twihard
·
R
Skola & Jobb Nu skulle jag vilja ha jobb tips! Det är nog ganska så många år kvar förmig men det gör ju inget att börja tänka nu iallafall! Plus att...
5 6 7
Svar
129
· Visningar
6 154
Senast: Gunnar
·
L
Kläder & Bli fin Jag hoppas att man får fråga om tips om kläder här! Men det är såhär att jag skulle vilja ha lite tips om var jag kanske kan hitta några...
2 3
Svar
48
· Visningar
3 205
Senast: LiviaFilippa
·
Kropp & Själ Egentligen har jag ett fantastiskt bra liv. Jag älskar mitt lilla hus, jag älskar mitt yrkesval, jag har bra kollegor och en bra chef...
2 3
Svar
42
· Visningar
2 206
Senast: Thaliaste
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

• Evolve