Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
Dessa ryggmärgsreflexer.....Försöka zooma in texten i boken med tummen och långfingret fungerar inte heller
Fridge surprise kan bestå av kokt komage med grönsaker och ris har jag hört,,,,,, alla minns fortfarande den middan vi blev bjudna på hos en fd. granne.Har många matlådor i frysen och brukar inte märka dem eller kolla vad jag får med mig. Dagens lunch, fridge surprise brukar sällan vara så spännande. Någon gång har jag fått med mig en låda med bara ris, vilket blivit lite tråkigt.
Men den gången jag plockar ut min frysta låda ur mikron, öppnar och hittar glass i flytande tillstånd blev jag faktiskt rätt överraskad.
Alzheimers kommer tidigt i år, har jag hört.Vet inte hur många gånger jag satt en kastrull på spisen, vridit på plattan, dubbelkollat att de är rätt platta jag satt på, tyckt att spisen är seg, kollat att jag vridit på rätt vrede igen, svär över att inget händer, kollar vredet för femte gången och inser att jag ändå satt på fel platta. Var och varannan dag, samma visa![]()
Kan säga att det inte hjälper att tvätta händerna heller.På nästan samma tema: en gång satte jag in en tampong efter att ha hackat chili, utan att tvätta händerna emellan. Det är inte att rekommendera.
Färdigblandad spolarvätska istället för färdigblandad kylarvätska i kylsystemet skummar,,,,,,mycket. Omvänt funkar inte heller för sikten försvinner helt.(Båda är blå.)
Jag har aldrig lyckats med det men en fd. granne, och så fick jag reda upp det hela efteråt.
Samma granne hällde sågkedjeolja i bränsletanken och bensin i oljetanken på motorsågen, sågen blev "lite" svårstartad och membranen krullade ihop sig och sprack av oljan. Gissa vem som fick lösa det hela?
Samma granne hällde gräsklipparsoppa som inte var oljeblandad i trimmern som skulle ha oljeblandat, han påstod att den rök innan den stannade,,,,,,,,,den var bara att slänga sen.
Vissa ska inte ha nåt som går med motor eller snurrar runt.![]()
Men... fixade inte @MacGyver den?Samma granne hällde gräsklipparsoppa som inte var oljeblandad i trimmern som skulle ha oljeblandat, han påstod att den rök innan den stannade,,,,,,,,,den var bara att slänga sen.![]()
Nein, den var gesamtwracks. (Totalhavererad.) Gubben var tüsk och bra på att svära på tüska när han skulle förklara vad han lyckats med.Men... fixade inte @MacGyver den?![]()
Nein, den var gesamtwracks. (Totalhavererad.) Gubben var tüsk och bra på att svära på tüska när han skulle förklara vad han lyckats med.![]()
Oooh, funkar sprit mot det? Måste testaSer ut som en prickigkorv macka på sommaren
Så där gör jag när sambon slänger över laptopen för jag ska korrekturläsa någon textFörsöka zooma in texten i boken med tummen och långfingret fungerar inte heller