Hur träffades du och din partner?

På ett forum på nätet. Intresse uppstod väl relativt snabbt, men av olika anledningar fanns alltid inställningen att det inte skulle kunna bli nåt. Men vi hade i princip daglig kontakt och träffades emellanåt och tillslut konstaterade jag väl helt enkelt att det här inte var någon jag skulle kunna släppa eller nöja mig med att ha som vän, så jag mer eller mindre tjatade mig till att vi skulle träffas på annat sätt.

Så vi sågs en längre period väldigt sporadiskt och med rätt kassa förutsättningar, men som senare blev bättre. Min ursprungstanke var väl egentligen att vi skulle inleda något lite halvdant, inse att det inte funkade så jag kunde släppa honom och gå vidare, men man kan väl säga att det sket sig. :angel: :D

Vi träffades på en dejtingsida på nätet. Jag hade börjat tröttna på sidan eftersom det bara var samma personer hela tiden. Så plötsligt en dag skriver en kille till mig som jag inte sett förut, bara några dagar senare träffades vi och nu är vi sambos sedan flera år och har en liten bebis på väg inom kort :)

På nätet.
Jag var ny i stan och hade nätdejtat ett tag, bara träffat på riktiga stolpskott. Han skrev ett hej till mig och vi bestämde oss för en öl. Var skapligt nervös eftersom hans bilder var väldigt oskarpa så gick knappt att se hur han såg ut. :nailbiting:
Vi sågs och nu har 5 år gått och vi har en underbar son tillsammans :)
Förundras fortfarande över att den där skitsnygga killen är min

Han va kompis med mitt ex men mest med ex:ets syster sen ca 1,5 år efter att jag och ex:et gjorde slut så var han nära på att köra på mig på busstation, så vi började skriva med varann på fb och bestämde oss för att jag skulle komma och koll in hans nya hus, sen hälsade jag på några fler gånger och sen glömmde jag att fara hem igen och det är väl sisådär 6 månader sen så gav upp och adressändrade för någon dag sen :angel:

Liknande trådar

Relationer Alltså jag spricker! Jag träffade precis en kille som va sååå söt! Hade jag inte varit i en monogam relation hade jag definitivt velat...
2
Svar
35
· Visningar
2 575
Senast: Palermo
·
IT & mobiler Mina Google-skills är otillräckliga. Igår kväll fick jag notiser om att en vän/bekant hade lämnat flera gruppchattar som jag är med i...
Svar
6
· Visningar
497
Senast: Masqueradee
·
Hemmet Som rubriken lyder, måste köpa ny men det finns för mycket att välja på 😅 Finns det några egenskaper som ni inte vill vara utan, eller...
Svar
9
· Visningar
323
Senast: Happimess
·
Relationer Tittar på "Married at first sight, Australien" och slås av hur mycket som handlar utseende och yta. Är det verkligen så som människor...
22 23 24
Svar
477
· Visningar
13 242
Senast: Ruffe
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

• Dressyrsnack nummer 18